Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Perceptual Training on Lexical Stress Contrasts: A Study with Taiwanese Learners of English as a Foreign Language » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2690469]
•
Literatura piękna
[1636033]
więcej...
•
Turystyka
[61950]
•
Informatyka
[141570]
•
Komiksy
[31804]
•
Encyklopedie
[21622]
•
Dziecięca
[510205]
•
Hobby
[106610]
•
AudioBooki
[1967]
•
Literatura faktu
[199190]
•
Muzyka CD
[473]
•
Słowniki
[2705]
•
Inne
[406553]
•
Kalendarze
[1401]
•
Podręczniki
[165137]
•
Poradniki
[408151]
•
Religia
[455261]
•
Czasopisma
[422]
•
Sport
[59164]
•
Sztuka
[223670]
•
CD, DVD, Video
[3791]
•
Technologie
[205993]
•
Zdrowie
[87965]
•
Książkowe Klimaty
[118]
•
Zabawki
[2617]
•
Puzzle, gry
[3204]
•
Literatura w języku ukraińskim
[262]
•
Art. papiernicze i szkolne
[9860]
Kategorie szczegółowe BISAC
Perceptual Training on Lexical Stress Contrasts: A Study with Taiwanese Learners of English as a Foreign Language
ISBN-13
: 9783030511326 / Angielski / Miękka / 2020 / 124 str.
Shu-Chen Ou
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Perceptual Training on Lexical Stress Contrasts: A Study with Taiwanese Learners of English as a Foreign Language
ISBN-13
: 9783030511326 / Angielski / Miękka / 2020 / 124 str.
Shu-Chen Ou
cena
192,30
zł
(netto: 183,14 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 191,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 20 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines
>
Linguistics - Phonetics & Phonology
Foreign Language Study
>
Chinese
Education
>
Teaching - Subjects - Language Arts
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springerbriefs in Linguistics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030511326
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000770742
Ilość stron:
124
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.74
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
1. Introduction
1.1 Overview of this Book
1.2 Non-native Speech Perception: Theories and Models
1.3 Training for Improving Non-native Speech Perception
2. Perceptual Training: A Literature Review
2.1 Introduction
2.2 Perceptual Training: The Methodology and Design
2.3 Applications of Perceptual Training
2.2.1 Training Listeners to Perceive Non-native Segmental Contrasts
2.2.2 Training Listeners to Perceive Non-native Suprasegmental Contrasts
2.4 Factors Influencing Training Effects
2.5 Lexical Stress Perception and “Stress Deafness”
2.5.1 Perception of English Lexical Stress
2.5.2 Mandarin Listeners’ Deafness to English Lexical Stress in Rising
Intonation
2.6 Perceptual Training of the Current Study: The Goal and Design
3. Training to Perceive English Lexical Stress in Rising Intonation: The Immediate
Effects
3.1 Introduction
3.2 Materials
3.3 Acoustic Analysis
3.3.1 Falling Intonation
3.3.2 Rising Intonation
3.4 Training and Testing Procedures
3.4.1 Pre-test
3.4.2 Perceptual Training
3.4.3 Post-test
3.5 Participants
3.6 Response Accuracy Analysis
3.7 Results
3.7.1 Trainee Group
3.7.2 Control Group
3.8 Summary and Discussion
3.8.1 Enhanced Performance under the Rising Intonation Context
3.8.2 Reduced Performance under the Falling Intonation Context
3.9 Conclusion
4. Training to Perceive English Lexical Stress in Rising Intonation: Generalizability
and Retainability
4.1 Introduction
4.2 Materials
4.3 Acoustic Analysis
4.3.1 Falling Intonation
4.3.2 Rising Intonation
4.4 Testing Procedures
4.4.1 Generalizability Test
4.4.2 Retainability Test
4.5 Participants
4.6 Response Accuracy Analysis
4.7 Results
4.8 Summary and Discussion
4.8.1 Generalizability of Training Effects
4.8.2 Retainability of Training Effects
4.9 Conclusion
5. General Discussion
References
Appendix A
Appendix B
Appendix C
Appendix D
Udostępnij
Czytaj nas na: