• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perceptions of service quality in academic libraries : A modified SERVQUAL approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perceptions of service quality in academic libraries : A modified SERVQUAL approach

ISBN-13: 9783659249174 / Angielski / Miękka / 2012 / 184 str.

Md. Zahid Hossain Shoeb
Perceptions of service quality in academic libraries : A modified SERVQUAL approach Shoeb, Md. Zahid Hossain 9783659249174 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perceptions of service quality in academic libraries : A modified SERVQUAL approach

ISBN-13: 9783659249174 / Angielski / Miękka / 2012 / 184 str.

Md. Zahid Hossain Shoeb
cena 303,45
(netto: 289,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,16
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Users' perception of service quality has become an area of considerable interest for library and information services like other service organizations. Though traditionally library quality has been assessed by its collections, sizes, counts of users etc., but it has long been argued that library users must be involved in the evaluation process in order to obtain valid and acceptable results. By evaluating service quality, libraries can identify areas for improvement that are fundamental to their service mission, goals, and objectives. SERVQUAL has now evolved as an effective instrument to assess library service quality worldwide. A study was conducted among top ranked academic libraries in Bangladesh using a modified version of SERVQUAL. Along with the relevant gap differences, users' minimum, expected, and perceived services were calculated. The concept of Zone of Tolerance (ZOT) was applied to see which items of service quality equal, exceed or fall short of their expectation. Finally, the dimensions of service quality were determined through exploratory factor analysis. This book is suitable for anyone concerned with Total Quality Management and Service Research in library.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659249174
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
184
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Mr. Shoeb completed MA and MPhil in Information Science & Library Management (ISLM) from the University of Dhaka (DU). He has also earned MSc in Computer Science from Independent University, Bangladesh (IUB) and GNIIT from NIIT, India. He has been working as a Deputy Librarian (Systems) at IUB. Currently, he is pursuing PhD in ISLM at DU.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia