• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market

ISBN-13: 9783658287665 / Angielski / Miękka / 2019 / 320 str.

Jorg Igelbrink
Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market Igelbrink, Jörg 9783658287665 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market

ISBN-13: 9783658287665 / Angielski / Miękka / 2019 / 320 str.

Jorg Igelbrink
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Computers > Business & Productivity Software - Business Intelligence
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Business Analytics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658287665
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2020
Numer serii:
000799170
Ilość stron:
320
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Brand Perception.- Fashion Influencer in the Context of Social Media.- Positioning of Local Fashion Brands.- New Typology: Consumers Purchase Motivation.

Dr. Jörg Igelbrink is a professor of brand management at the Brand University of Applied Science in Hamburg. He is responsible for the lectures of brand management, advertising psychology, marketing and innovation management. He has worked as a brand manager at market-leading sportswear companies and prestigious ad agencies for about 20 years. In 2019, he completed his dissertation at the University of the West of Scotland in co-operation with the Hamburg University of Applied Sciences. He founded the Coaching Agency for Brand Building in Hamburg.

Jörg Igelbrink’s study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. The structure equation model reveals six direct impacts on the consumers LFB attitude. The author’s findings identify a new consumer typology presenting a model of four positive consumer-attitude-types such as the influencing Realign Performance Advocates. In the research field of consumer behaviour the new consumer typology illustrates both the consumer purchase motivation and derived local fashion brand positioning.

Contents

  • Brand Perception
  • Fashion Influencer in the Context of Social Media
  • Positioning of Local Fashion Brands
  • New Typology: Consumers Purchase Motivation

Target Groups

  • Scholars and students of marketing and brand management
  • Specialists in fashion and lifestyle branding, consultants in the field of BI and Social Media Analytics

The Author
Dr. Jörg Igelbrink is a professor of brand management at the Brand University of Applied Science in Hamburg. He is responsible for the lectures of brand management, advertising psychology, marketing and innovation management. He has worked as a brand manager at market-leading sportswear companies and prestigious ad agencies for about 20 years. In 2019, he completed his dissertation at the University of the West of Scotland in co-operation with the Hamburg University of Applied Sciences. He founded the Coaching Agency for Brand Building in Hamburg.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia