• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pedagogy of Place: Seeing Space as Cultural Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pedagogy of Place: Seeing Space as Cultural Education

ISBN-13: 9780820469102 / Angielski / Miękka / 2003 / 232 str.

David M. Callejo Perez;Stephen M. Fain;Judith J. Slater
Pedagogy of Place: Seeing Space as Cultural Education Steinberg, Shirley R. 9780820469102 Peter Lang AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pedagogy of Place: Seeing Space as Cultural Education

ISBN-13: 9780820469102 / Angielski / Miękka / 2003 / 232 str.

David M. Callejo Perez;Stephen M. Fain;Judith J. Slater
cena 179,21
(netto: 170,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Pedagogy of Place focuses on the embodiment of purposefully created space resulting from the creation and enactment of its participants cultural and social conditions. It is also about education, the purposeful creation of spaces that comprise learning environments, and the aesthetic dimensions of the created space called school. The essays present the concept of space the place where learning happens and where the lives of student and teacher can thrive or wither a place rich in human potential. In an attempt to address the diversity of what we define as space, Pedagogy of Place addresses issues around place and identity in three distinct strands: as social, as aesthetic, and as political and historical. As a collection, these essays are attempts to open conversations with persons interested in what counts as curriculum, teaching, and learning within the spaces and places that release human potential and nurture the human spirit."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Philosophy > Filozofia
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Peter Lang AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780820469102
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000118361
Ilość stron:
232
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: William H. Schubert: Foreword: Reflections on the Place of Curriculum - David M. Callejo Pérez/Stephen M. Fain/Judith J. Slater: Introduction: Understanding Place as a Social Aspect of Education - Stephen M. Fain: The Construction of Public Space - Judith J. Slater: The Erosion of the Public Space - Donna L. Adair Breault: The Fall of the Public Academic - Margaret Macintyre Latta: Traces, Patterns, Texture: In Search of Aesthetic Teaching/Learning Encounters - Bruce Uhrmacher: An Environment for Developing Souls: The Ideas of Rudolph Steiner - Cheryl J. Craig: School as Parkland: The Re-invention of a «Story of School» - Michael W. Apple: Away with All Teachers: The Cultural Politics of Home Schooling - David M. Callejo Pérez: Identity, Literature, Schools, and Race: Southern Writers and Literature as a Metaphor for Place - Corey Lesseig: Getting from Farmhouse to Schoolhouse: School Consolidation, Pupil Transportation, and the Limits of Educational Reform in Mississippi - David M. Callejo Pérez/Stephen M. Fain/Judith J. Slater: Epilogue.

David M. Callejo Pérez is Assistant Professor of Curriculum Studies and Foundations at the University of Nebraska-Lincoln. His research focuses on the role of identity and literature formation. Callejo Pérez is the author of Southern Hospitality (Peter Lang, 2001).
Stephen M. Fain teaches courses in curriculum history and theory at Florida International University, where he is also Fellow in the Honors College. His interests include school improvement and curriculum development. Fain is co-editor of The Freirean Legacy (Peter Lang, 2002).
Judith J. Slater is Professor of Education at Florida International University, where she teaches courses in curriculum theory, evaluation, and organizational culture. Slater is the author of Anatomy of Collaboration and Acts of Alignment (Peter Lang, 2000), as well as other books and articles.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia