• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pedagogy in the Age of Media Control: Language Deception and Digital Democracy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pedagogy in the Age of Media Control: Language Deception and Digital Democracy

ISBN-13: 9781433109270 / Angielski / Twarda / 2011 / 187 str.

Steinberg, Shirley R.
Pedagogy in the Age of Media Control: Language Deception and Digital Democracy Steinberg, Shirley R. 9781433109270 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pedagogy in the Age of Media Control: Language Deception and Digital Democracy

ISBN-13: 9781433109270 / Angielski / Twarda / 2011 / 187 str.

Steinberg, Shirley R.
cena 695,06
(netto: 661,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 692,94
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Supported by critical theoretical frameworks, this book is a purposeful engagement with bodies of knowledge rooted in popular culture, yet routinely excluded from -common sense- visions of curriculum. Aimed at teachers as well as teacher-educators, the book examines areas such as Disney, African American stand-up comedy, intersections of film/disability and race, as well as video games. Going beyond an engagement with theory, through the use of these alternative curricular epistemologies the authors provide sample lesson plans that clearly illustrate the possibilities of a more critical yet permeable outlook on curriculum, with the ultimate aim of fragmenting the mythical dichotomy between the world of academics and the lived reality of youth."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433109270
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000562054
Ilość stron:
187
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This book ruptures the commonsensical epistemologies of oppression, by deploying a decolonizing understanding of language as a necessary emancipatory condition of transgression and social transformation. In deconstructing the linguistic colonization of the media as an imperative of racialized capitalism, the authors rightly anchor their analysis to both social agency and political resistance. By so doing, they fluidly connect theory to the lived histories of disenfranchised populations, providing a new language for the reinvention of academic knowledge and the creation of new spaces of possibility for democratic life, within the classroom and beyond." (Antonia Darder, Leavey Presidential Endowed Chair, Loyola Marymount University, Los Angeles)
"Joao and Ricardo Rosa have produced a compelling read for those interested in the intersection of language, media, and pedagogy. They bring a refreshing outlook into the movement with their deft combination of critical pedagogy and critical discourse analysis." (James Paul Gee, Mary Lou Fulton Presidential Professor of Literacy Studies, Arizona State University)

Joao J. Rosa is Assistant Professor in the Department of Teaching and Learning at the University of Massachusetts-Dartmouth's School of Education, Public Policy, and Civic Engagement (SEPPCE). An International Curriculum Advisor to the University of Cape Verde, he is also the author of Discursos Linguísticos e realidades nas salas de aulas: Vencendo a luta pelo controle. His research interests include sociolinguistics, language acquisition, urban education, and curricular theory.
Ricardo D. Rosa is Assistant Professor in the Department of Educational Leadership at the University of Massachusetts-Dartmouth's School of Education, Public Policy, and Civic Engagement (SEPPCE). His research interests include social policy, urban as well as migrant education, neoliberalism, and curricular theory.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia