• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pedagogy, Praxis and Purpose in Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pedagogy, Praxis and Purpose in Education

ISBN-13: 9780415724456 / Angielski / Twarda / 2015 / 200 str.

Daniel Mulcahy; Cara Mulcahy; Donal Mulcahy
Pedagogy, Praxis and Purpose in Education Daniel Mulcahy Cara Mulcahy Donal Mulcahy 9780415724456 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pedagogy, Praxis and Purpose in Education

ISBN-13: 9780415724456 / Angielski / Twarda / 2015 / 200 str.

Daniel Mulcahy; Cara Mulcahy; Donal Mulcahy
cena 853,61
(netto: 812,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Recent years have shown the growth of federal legislation and programs having a profound impact on educational policy and practice, and a decline in reliance on broadly based educational justifications. Paralleling this development has been the emergence of well-endowed and influential private foundations, and an increase in corporate influence in shaping policy. In this volume the authors consider the discourse, rhetoric, and underlying values that sustain these developments alongside those that underlie more longstanding and competing educational theories and practices. This volume highlights the importance of recognizing opposing conceptualizations of education-some more educationally productive than others- and their core values, approaches to student learning, strengths and weaknesses, and justification. The authors analyze and critique what Jane Roland Martin has referred to as 'the deep structure of educational thought', and seek improved educational policy and practice with particular reference to curriculum and pedagogy. It features a comparative analysis of competing discourses including autocratic control, limited personal development, and praxis.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Policy & Reform
Education > Curricula
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Education Policy and Politics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415724456
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000470103
Ilość stron:
200
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.11 x 16.0 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

C. M. Mulcahy is Associate Professor in Reading and Language Arts, Central Connecticut State University, USA. Alongside her book, Marginalized Literacies (2010), she has published in Irish Educational Studies, Language and Cultural Diversity in Education (2005), Critical Literacy as Resistance (2008), and Transforming Schools (2013).

D. E. Mulcahy is Assistant Professor and Director of Elementary Education, Department of Education, Wake Forest University, USA. His publications include Education in North America (co-editor, 2014), articles in Radical History Review (co-author) and The Educational Forum, and a chapter in The Praeger Handbook of Education and Psychology (2006).

D. G. Mulcahy is Connecticut State University Professor and Professor in the School of Educaton and Professional Studies, Central Connecticut State University, USA. His publications include Knowledge, Gender, and Schooling (2002), The Educated Person (2008), and Education in North America (co-editor, 2014).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia