• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Parenting, Education, and Social Mobility in Rural China: Cultivating Dragons and Phoenixes » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Parenting, Education, and Social Mobility in Rural China: Cultivating Dragons and Phoenixes

ISBN-13: 9781138848207 / Angielski / Twarda / 2015 / 140 str.

Peggy A. Kong
Parenting, Education, and Social Mobility in Rural China: Cultivating Dragons and Phoenixes Peggy A. Kong 9781138848207 Taylor & Francis Group - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Parenting, Education, and Social Mobility in Rural China: Cultivating Dragons and Phoenixes

ISBN-13: 9781138848207 / Angielski / Twarda / 2015 / 140 str.

Peggy A. Kong
cena 777,25
(netto: 740,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Like many countries around the world, China has been implementing policies aimed at improving parent-school relationships. However, unlike many developed countries, the historical context of family-school relationships has been limited and parents typically do not participate in the school context. Until now, there has been little research conducted in rural China on parental involvement in their children's education. This book investigates the nature of parental involvement in primary children's education in rural China by using a combination of quantitative and qualitative methods. It outlines the layered strategies of how rural parents are involved in their children's schooling, showing that rural parents strongly desire educational success for their children and view education as a means to their children gaining social mobility. It demonstrates that few rural parents engage in visible forms of parental involvement in their children's schools, such as attending parent-teacher meetings. Rather, they are more likely to engage strategies to support their children's education which are largely invisible to schools. It adds to the growing body of parental involvement research that suggests that culture, location, and socio-economic status influence different forms of parental involvement, and highlights nuances in invisible forms of parental involvement. Providing insights into how poor rural parents envision their role with their children, schools, and the larger society, and how these relationships can affect the social mobility of students and families, this book will be of huge interest to students and scholars of Asian education, comparative and international education, and Chinese society.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Research
Education > Comparative
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Taylor & Francis Group
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138848207
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
140
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction 1. Conceptual and Theoretical Framework 2. What does it mean to be rural? 3 ."To walk out" 4. "It is up to them" 5. Active rural parents’ hidden work: creating a good learning environment 6. Information network: Support of family and friends 7. Migration. Conclusion

Peggy A. Kong is an assistant professor in Comparative and International Education at Lehigh University, USA. Her research interests include educational inequality including rural education, gender issues and private tutoring.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia