ISBN-13: 9788375142242 / Polski / broszurowa / 2021 / 24 str.
Pierwsze zabawy matematyczneKiedy zaprzyjaźniony z matematyką przedszkolak staje się uczniem irozpoczyna naukę w szkole, jego naturalne zainteresowania matematyczne mogąsię nadal rozwijać i poszerzać, a jego matematyczne umiejętności mogą siępogłębiać.PUS. Matematyka na starcie 2. Pierwsze zabawy matematyczneMatematyka może być dla małego dziecka wspaniałą przygodą i ciekawą formąodkrywania świata, w którym matematykę spotyka się niemal na każdym kroku.Jeśli tylko w atrakcyjny sposób pokażemy przedszkolakowi, że matematyka otaczanas zewsząd i że mamy z nią do czynienia każdego dnia, to on ją polubi.Przedszkolak lubi podczas spaceru przeliczać drzewa w parku i uzbieranekasztany; przelicza misie na swojej półce z zabawkami i kredki w pudełku;przelicza, a czasem nawet dodaje samochodziki we własnym zabawkowym garażu.Liczy, ile jabłek mama daje do ulubionej szarlotki, a także ile szklanek mąkido niej wsypuje. A przecież to wszystko to matematyka.W chwili, kiedy przedszkolak polubi takie zabawy, to wkrótce samzacznie bawić się w matematykę. Oswoi się z zagadnieniami matematycznymi izrozumie, że matematyka towarzyszy nam każdego dnia. Temu właśnie celowi służyta książeczka; ma pomóc najmłodszym zaprzyjaźnić się z matematyką i dostrzegaćją w realnym świecie.PUS. Matematyka na starcie 2zawiera zagadnienia takie jak:dodawanie na konkretach w zakresie 12,utrwalenie właściwej kolejności liczb,liczebniki porządkowe,zastępowanie symboli liczbami,pieniądze.Materiał ćwiczeniowyw tej książeczce oparty jest na podstawie programowej w zakresie edukacjimatematycznej na poziomie przedszkola. Może być wykorzystywany zarówno przeznauczycieli przedszkola, jak i przez rodziców uczących swoje dzieci w domu, czychoćby tylko pragnących zainteresować dzieci matematyką. Książeczkę można takżestosować na zajęciach świetlicowych, wyrównawczych, jak też tych prowadzonych wramach terapii pedagogicznej.PUS w edukacji matematycznej najmłodszychSystem edukacjiPUS pozwala dziecku przede wszystkim na dużą samodzielność wzdobywaniu wiedzy i poszerzaniu własnych umiejętności. Rozwiązując zawarte wksiążeczkach zadania przy jednoczesnym układaniu klocków PUS w zestawiekontrolnym, dziecko jest zaciekawione, skoncentrowane i zaangażowane.Utworzony z klocków kolorowy kod pozwala mu po zakończeniu pracy samodzielniesprawdzić, czy wszystkie zadania zostały rozwiązane poprawnie. To daje ogromnąsatysfakcję i motywuje do sięgania po kolejne, coraz trudniejszećwiczenia.
Pierwsze zabawy matematyczneKiedy zaprzyjaźniony z matematyką przedszkolak staje się uczniem irozpoczyna naukę w szkole, jego naturalne zainteresowania matematyczne mogąsię nadal rozwijać i poszerzać, a jego matematyczne umiejętności mogą siępogłębiać.PUS. Matematyka na starcie 2. Pierwsze zabawy matematyczneMatematyka może być dla małego dziecka wspaniałą przygodą i ciekawą formąodkrywania świata, w którym matematykę spotyka się niemal na każdym kroku.Jeśli tylko w atrakcyjny sposób pokażemy przedszkolakowi, że matematyka otaczanas zewsząd i że mamy z nią do czynienia każdego dnia, to on ją polubi.Przedszkolak lubi podczas spaceru przeliczać drzewa w parku i uzbieranekasztany; przelicza misie na swojej półce z zabawkami i kredki w pudełku;przelicza, a czasem nawet dodaje samochodziki we własnym zabawkowym garażu.Liczy, ile jabłek mama daje do ulubionej szarlotki, a także ile szklanek mąkido niej wsypuje. A przecież to wszystko to matematyka.W chwili, kiedy przedszkolak polubi takie zabawy, to wkrótce samzacznie bawić się w matematykę. Oswoi się z zagadnieniami matematycznymi izrozumie, że matematyka towarzyszy nam każdego dnia. Temu właśnie celowi służyta książeczka; ma pomóc najmłodszym zaprzyjaźnić się z matematyką i dostrzegaćją w realnym świecie.PUS. Matematyka na starcie 2zawiera zagadnienia takie jak:dodawanie na konkretach w zakresie 12,utrwalenie właściwej kolejności liczb,liczebniki porządkowe,zastępowanie symboli liczbami,pieniądze.Materiał ćwiczeniowyw tej książeczce oparty jest na podstawie programowej w zakresie edukacjimatematycznej na poziomie przedszkola. Może być wykorzystywany zarówno przeznauczycieli przedszkola, jak i przez rodziców uczących swoje dzieci w domu, czychoćby tylko pragnących zainteresować dzieci matematyką. Książeczkę można takżestosować na zajęciach świetlicowych, wyrównawczych, jak też tych prowadzonych wramach terapii pedagogicznej.PUS w edukacji matematycznej najmłodszychSystem edukacjiPUS pozwala dziecku przede wszystkim na dużą samodzielność wzdobywaniu wiedzy i poszerzaniu własnych umiejętności. Rozwiązując zawarte wksiążeczkach zadania przy jednoczesnym układaniu klocków PUS w zestawiekontrolnym, dziecko jest zaciekawione, skoncentrowane i zaangażowane.Utworzony z klocków kolorowy kod pozwala mu po zakończeniu pracy samodzielniesprawdzić, czy wszystkie zadania zostały rozwiązane poprawnie. To daje ogromnąsatysfakcję i motywuje do sięgania po kolejne, coraz trudniejszećwiczenia.