• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

PR 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

PR 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand

ISBN-13: 9781910174418 / Angielski / Miękka / 2015 / 84 str.

John Friedman
PR 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand John Friedman   9781910174418 Do Sustainability - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

PR 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand

ISBN-13: 9781910174418 / Angielski / Miękka / 2015 / 84 str.

John Friedman
cena 165,46
(netto: 157,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

If sustainability is central to your business strategy, then 21st century trends in corporate communications apply to you, doubly.

From addressing the growing skepticism of traditional corporate messages to finding ways to engage an increasingly participatory and digital-savvy workforce and consumer base, there are new ways to effectively connect with your stakeholders.

Use this book to: understand how transparency in corporate responsibility and the increasing importance of digital media have updated the way effective organizations communicate; develop a communications plan for your organization that reaches, and engages, the right stakeholders, using the most appropriate tools and channels; get practical advice on how to "sell" the use of digital media to skeptical internal stakeholders, including in the c-suite, as part of your mission-advancing communications plan.

An effective engagement plan will require the powerful combination of living your values and telling an authentic story, while leveraging the true value of social and digital media. This book will help you make the most of the irrevocable changes in the way people create, share, receive, judge and interact with information.

If sustainability is central to your business strategy, then 21st century trends in corporate communications apply to you, doubly. From addressing the growing skepticism of traditional corporate messages to finding ways to engage an increasingly participatory and digital-savvy workforce and consumer base, there are new ways to effectively connect with your stakeholders. Use this book to:• Understand how transparency in corporate responsibility and the increasing importance of digital media have updated the way effective organizations communicate.• Develop a communications plan for your organization that reaches -- and engages -- the right stakeholders, using the most appropriate tools and channels.• Get practical advice on how to sell the use of digital media to skeptical internal stakeholders, including in the c-suite, as part of your mission-advancing communications plan.An effective engagement plan will require the powerful combination of living your values and telling an authentic story -- while leveraging the true value of social and digital media. This book will help you make the most of the irrevocable changes in the way people create, share, receive, judge and interact with information.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Computers > Internet - Social Media
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Do Sustainability
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781910174418
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
84
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
15.0 x 21.0 x 0.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

AbstractAbout the author1. Introduction2. The information revolution3. Sustainability as a business strategy4. The powerful combination of living your values and telling your authentic story5. Social media are nothing new6. Digital media: An effective tool7. Developing a plan that works8. Building an internal constituency including selling it upstairsConclusionNotes

Friedman, John



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia