• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Outsourcing Technical Communication: Issues, Policies and Practices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Outsourcing Technical Communication: Issues, Policies and Practices

ISBN-13: 9780895033345 / Angielski / Twarda / 2008 / 230 str.

Barry Thatcher;Carlos Evia
Outsourcing Technical Communication: Issues, Policies and Practices Thatcher, Barry 9780895033345 Baywood Publishing Company Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Outsourcing Technical Communication: Issues, Policies and Practices

ISBN-13: 9780895033345 / Angielski / Twarda / 2008 / 230 str.

Barry Thatcher;Carlos Evia
cena 730,17 zł
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 724,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines the impact of outsourcing on the field of technical communication. Aided by new technologies and driven by global market structures, technical communication products that were once developed in the United States or Western Europe are now being developed in Asia, Eastern Europe, and other parts of the world. If technical communication follows other fields, such as information technologies, electronics manufacturing, and even textiles, this 'outsourcing' of technical communication products and jobs will surely influence our profession-but how? What kinds of jobs will remain in the United States? Which jobs are more efficiently handled outside the United States? How can U.S. technical communicators develop a 'comparative advantage' in the global economy? How can collaboration and joint development of information products be managed? What are the ethical, cultural, social, and economic dilemmas created by outsourcing?This collection is designed as a theory/practice book that addresses the needs of graduate students, faculty, and technical communicators who want to teach, practice, or conduct research in this area. It addresses technical communications and outsourcing in six different parts of the world, including the United States. It also explores issues of curriculum, project management, legal considerations, and intercultural communication problems.This title is suitable for: Technical communication professionals in academia and industry; managers, researchers, and teachers of documentation projects who are involved in offshore outsourcing situations and need to find best practices, strategies, or recommendations for being successful; technical writers (freelancers and corporate employees) working with international partners interested in how outsourcing can affect the future of their profession; non-U.S. writers working in outsourcing projects looking to perform satisfactorily in their jobs; undergraduate and graduate professors in universities and community colleges teaching courses in publications management, information design, international communication, and technical writing, and students enrolled in those courses; teachers and students in rhetorical theory and professional communication pedagogy courses; ESL (English as a second language) and ESP (English for specific purposes) readers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Conflict Resolution & Mediation
Psychology > Mental Health
Psychology > Research & Methodology
Wydawca:
Baywood Publishing Company Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780895033345
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000310918
Ilość stron:
230
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Barry Thatcher, Carlos Evia



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia