• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Outdoor Advertising (Rle Advertising) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Outdoor Advertising (Rle Advertising)

ISBN-13: 9780415817981 / Angielski / Twarda / 2013 / 144 str.

Richard Nelson; Anthony Sykes; R. Nelson
Outdoor Advertising (Rle Advertising) Nelson, Richard 9780415817981 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Outdoor Advertising (Rle Advertising)

ISBN-13: 9780415817981 / Angielski / Twarda / 2013 / 144 str.

Richard Nelson; Anthony Sykes; R. Nelson
cena 585,33 zł
(netto: 557,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 554,12 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The poster as we know it dates from the Industrial Revolution, although one form of outdoor advertising has existed for many centuries. Industrialisation meant that producer became separated from consumer while production for mass consumption rapidly increased, so that a development was necessary in the methods employed in bringing to public notice the merits and very existence of many goods. Billsticking began, a business rife with skulduggery, and in the second half of the nineteenth century an enterprising billposter took the step that changed outdoor advertising forever: he rented a site. From there the industry has grown apace, and Outdoor Advertising makes sense of these changes by looking at its practical side, the contractor, the agent, the designer, and the planning side, including site selection, as well as looking at specific campaigns and how their audience have received them. This, then, is a book about outdoor advertising, its design and colourful presentation, its place in the advertising and marketing story. First published in 1953.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Business & Economics > Reklama i promocja
Reference > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Advertising
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415817981
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000460890
Ilość stron:
144
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.62 x 16.0 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Introduction.  Foreword.  Part 1. 1. Poster Sites and Poster Contractors  2. The Outdoor Advertising Agency  3. Poster Design  4. Poster Printing  Part 2. 5. Outdoor Advertising – The Medium  6. Using Outdoor Advertising  7. The Outdoor Agency in Action  Part 3. 8. Measuring the Poster Audience  9. Further Development  Part 4. 10. Social Aspects of Outdoor Advertising  11. The Town and Country Planning Act.  References.  Appendices. 1. The Population of Great Britain & Northern Ireland  2. Costs of Poster Campaigns  3. Transportation Advertising – Traffic and Poster Sizes  4. Transportation Advertising – Schedules and Costs  5. Standard Conditions of Trading  6. Sections 31 and 32 – The Town and Country Planning Act, 1947  7. Glossary.

C. B. Wrey, R. Nelson, A. E. Sykes

Nelson, Richard Richard Nelson is a cultural anthropologist whose ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia