• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organizations and the Media: Organizing in a Mediatized World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organizations and the Media: Organizing in a Mediatized World

ISBN-13: 9780415813655 / Angielski / Twarda / 2014 / 258 str.

Josef Pallas; Lars Strannegard; Stefan Jonsson
Organizations and the Media: Organizing in a Mediatized World Pallas, Josef 9780415813655 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organizations and the Media: Organizing in a Mediatized World

ISBN-13: 9780415813655 / Angielski / Twarda / 2014 / 258 str.

Josef Pallas; Lars Strannegard; Stefan Jonsson
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The relationship between media and the organizations they cover has changed dramatically in the last few decades, and has witnessed a huge expansion of news coverage focusing on different types of organizations and their activities. In parallel, organizations have dramatically increased their investment in PR and other media oriented forms of communication. The expansion and increased importance of the media and its working practices and preferences has become an institutional force, alongside other societal developments such as globalization, marketization, individualization and scientification. The media has become central for shaping the environment in which organizations operate. This complex relationship remains relatively under-researched, especially with respect to the complexity and diversity of interests permeating contemporary business organizations.The main argument in this book relates to the notion of mediatization of contemporary organizations - that is to say the media must be understood not only as important in covering and scrutinizing individual organizations, industry or markets but also as a key influence on the actions of organizations, thereby shaping the entire landscape in which the organizations operate. What such a perspective provides is the accentuation of the interplay between organizations and different parts of the society as embedded in the media and its logic. This book explores how organizations and organizing can be understood as a part of a mediatized world and addresses - both empirically and conceptually - what kind of consequences such mediatization has.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Organizational Behavior
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Management, Organizations and Society
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415813655
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000374009
Ilość stron:
258
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Media and Organizations – Images, Practices and Organizing  Chapter 2. The role of Business Media in Constructing Rational Myths of Organization  Chpater 3. The Institutionality of a Mediatized Organizational Environment  Chapter 4. Corruption and the Media: Infotainment, Moralization, Dramatization, and Conversationalization  Chapter 5. Fleeting Fleet-Street: The Ephemeral Nature of Institutional Media Effects  Chapter 6. The Foundations of a Theory Explaining Organizational News: The VT4 Framework of Organizational News Content and Five Levels of Influence on its Production  Chapter 7. We Have Never Been Pure. Negotiations Between Journalism and Business in Newspaper Organizations  Chapter 8. How the Business Press Stabilizes and Destabilizes Notions of Audit Failure: The Case of Intrum Justitia  Chapter 9. The Codification of Everything   Chapter 10. Between a Rock and a Hard Place: Framing Public Organizations in the News  Chapter 11. Mediatization in New Areas: The Changed Role of Public Bureaucracies  Chapter 12. Semi-Autonomous Organizations’ Communication Challenges in a Mediatized Society: A Case Study of the Swedish Development Cooperation Agency  Chapter 13. Framing Impressions in Corporate Communication: The Mediatization of Corporate Messages  Chapter 14. The Mediatization of Campaign Organizations  Chapter 15. Corporate Governance and Communication  Chapter 16. Media Enactments: Where to Look for Inspiration in Mediatization Studies



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia