• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organizations: A Very Short Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organizations: A Very Short Introduction

ISBN-13: 9780199584536 / Angielski / Miękka / 2011 / 156 str.

Mary Jo (C. Coleman McGehee Eminent Scholars Research Profes
Organizations: A Very Short Introduction Mary Jo (C. Coleman McGehee Eminent Scholars Research Professor Emerita of Banking and Commerce, University of Virginia) 9780199584536 Oxford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organizations: A Very Short Introduction

ISBN-13: 9780199584536 / Angielski / Miękka / 2011 / 156 str.

Mary Jo (C. Coleman McGehee Eminent Scholars Research Profes
cena 49,92 zł
(netto: 47,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 45,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Organizations are everywhere. We meet them on every street corner in the form of families and shops, study in them, work for them, buy from them, pay taxes to them. But we rarely give much thought to where they came from, what they are today, and what they might become in the future. How and why do they have so much influence over us, and what influences them? How do they contribute to and detract from the meaningfulness of our lives, and how might we improve them so they better serve our needs and desires? This Very Short Introduction addresses all of these questions and many more. Mary Jo Hatch introduces the concept of organizations by presenting definitions and ideas drawn from a dazzling array of subject areas, including the physical sciences, economics, sociology, psychology, anthropology, literature, and the visual and performing arts. Drawing on examples from prehistory and everyday life, from the animal kingdom as well as from business, government, and other formal organizations, Hatch provides a lively and thought provoking introduction to the process of organization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Organizational Behavior
Wydawca:
Oxford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199584536
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000024856
Ilość stron:
156
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
17.02 x 11.18 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Mary Jo Hatch is an organization theorist doing research, teaching, and consulting in the areas of organizational culture, identity, and corporate branding. She has worked with, and studied, many companies including LEGO Group, Novo Nordisk, Johnson & Johnson, and Nissan. She has written or co-authored several books including Organization Theory: Modern, Symbolic and Postmodern Perspectives (2nd edition 2006, Oxford University Press), The Three Faces of Leadership: Manager, Artist, Priest (2005, Blackwell Publishing), and most recently, Taking Brand Initiative: How Corporations Can Align Strategy, Culture and Identify through Corporate Branding (2008, Jossey-Bass/Wiley).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia