• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organizational behaviour in times of change: The effect of Social Media in Knowledge Management in organizations and the interaction between technolog » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organizational behaviour in times of change: The effect of Social Media in Knowledge Management in organizations and the interaction between technolog

ISBN-13: 9783656613213 / Angielski / Miękka / 2014 / 20 str.

Edward Matar
Organizational behaviour in times of change: The effect of Social Media in Knowledge Management in organizations and the interaction between technolog Matar, Edward 9783656613213 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organizational behaviour in times of change: The effect of Social Media in Knowledge Management in organizations and the interaction between technolog

ISBN-13: 9783656613213 / Angielski / Miękka / 2014 / 20 str.

Edward Matar
cena 151,68
(netto: 144,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, Universities of Applied Sciences Wien (International Management & Communication), course: Leadership and Changemanagement, language: English, abstract: Over the last years, the topic of knowledge management has rapidly grown in importance among business managers and information systems practitioners. Business organisations worldwide increasingly recognize the effective use of knowledge as a key-differentiating factor and as the most important resource for potential economic success (Stewart, 1998). As a result, many IT companies are implementing new applications and techniques to better manage knowledge. Knowledge management systems are, in fact, quite common, but a truly successful one is rare. To be successful, such a system must create an environment in which people can share their best practices, increase the quality of their knowledge, and help each other solves problems. Systems that effectively capture and build intellectual capital while minimizing the burden on individuals, however, are unusual (King, 2002). Nowadays more and more organisations discovering social media tools like wikis, blogs, and forums and use them to capture knowledge.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656613213
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
20
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 0.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Edward Matar, MBA., wurde 1984 im Libanon geboren. Sein Studium der Marktkommunikation an der Werbeakademie Wien schloss er im Jahre 2008 ab. 2011 begann er sein zweites Studium in Bereich Internationales Management & Kommunikation an der Fachhochschule Wien und schloss mit dem akademischen Grad Master of Business and Administration erfolgreich ab. Bereits während des Studiums sammelte die Autorin umfassende praktische Erfahrungen in der Werbebranche und danach im Immobilienmarketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia