• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organizational Rhetoric: Situations and Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organizational Rhetoric: Situations and Strategies

ISBN-13: 9781412956680 / Angielski / Twarda / 2009 / 288 str.

Mary F. Hoffman; Debra J. Ford
Organizational Rhetoric: Situations and Strategies Hoffman, Mary F. 9781412956680 Sage Publications (CA) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organizational Rhetoric: Situations and Strategies

ISBN-13: 9781412956680 / Angielski / Twarda / 2009 / 288 str.

Mary F. Hoffman; Debra J. Ford
cena 765,96
(netto: 729,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 720,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

An unprecedented text explains how to analyze the role of rhetoric in organizationsIntegrating rhetorical theories and methods with principles of organizational communication, this pioneering text provides students with a step-by-step method for analyzing and critiquing examples of organizational rhetoric. The first half of the book offers an accessible introduction to rhetorical research, theory, and criticism and equips students for analyzing the messages of organizations in a variety of contexts. The second half focuses on needs in real-life organizational situations: to create and maintain identity; to manage messages about issues, risk, and crisis; and to communicate with those -inside- the organization.Contemporary examples and case studies (including a dispute over clean energy in Texas, efforts on the part of restaurant owners in New York to fight food labeling requirements, and a university's announcement that it is building a -body farm-) illustrate the importance of this area of study and provide opportunities for students to apply their emerging analytical and critical thinking skills.Key Features

  • Grounds the explanation and critique of persuasive organizational messages in traditional and contemporary rhetorical literature
  • Shows students how to critique the messages organizations use to create and maintain organizational power
  • Demonstrates the importance of rhetoric to the success of the organization
  • Uses case studies and accompanying worksheets to help students move through the process of analyzing sample situations and messages
  • Covers image/impression management, issue management, crisis management, and other key facets of organizational rhetoric
  • Includes models of the book's method for analysis at the beginning of each chapter to help students visualize how each step fits into the larger system
Intended AudienceOrganizational Rhetoric: Situations and Strategies is ideal for a wide range of courses at the upper-level undergraduate and master's level, including Organizational Communication, Organizational Studies, Public Relations, and Rhetorical Studies. This first-of-its-kind textbook is also an essential addition to the libraries of Communication/Rhetoric and Business instructors.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Technology & Engineering > Technical Writing
Language Arts & Disciplines > Rhetoric
Wydawca:
Sage Publications (CA)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781412956680
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
288
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Hoffman, Mary F. Mary F. Hoffman (Ph.D., University of Kansas) is a... więcej >
Ford, Debra J. Debra J. Ford (Ph.D., University of Kansas) is ass... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia