• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organizational Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organizational Communication

ISBN-13: 9780195379044 / Angielski / Miękka / 2009 / 336 str.

Alan Jay Zaremba
Organizational Communication Alan Jay Zaremba 9780195379044 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organizational Communication

ISBN-13: 9780195379044 / Angielski / Miękka / 2009 / 336 str.

Alan Jay Zaremba
cena 707,49
(netto: 673,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 674,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Organizational Communication, Third Edition, provides a lively, engaging overview of the principles and practices of organizational communication. Using familiar, real-world examples and interviews with actual practitioners that help students connect theory to practice, Alan Jay Zaremba illuminates themes of systems, culture, power, and skills and demonstrates how they relate to organizational communication and organizational communicators.
Fully updated and revised throughout, the third edition features:
* Expanded treatment of theoretical foundations
* Greater focus on how gender, culture, diversity, globalization, and power impact communication networks
* Streamlined coverage of written and oral communications
* Substantially updated discussions of intercultural communication; crisis communication; communication auditing; emerging careers for organizational communication practitioners; new technologies; social networking; and ethical issues (with more emphasis on feminist perspectives)
Highly accessible and student-friendly, Organizational Communication also offers more illustrations, hands-on practice, and pedagogical features than any other text in its market:
* "Case Studies" boxes open each chapter with relevant, real-world scenarios of organizational communication. Questions at the end of each box get students making connections.
* "Practitioner Perspectives" boxes--found at the end of each chapter--present interviews with women and men in many roles in different organizations.
* "Ethical Probes" boxes ask students to consider moral problems and respond to questions about organizational communication issues.
* "Apply the Principles" boxes challenge students to apply principles to a potentially pressing situation.
* Extensive review features include the opening "Chapter in a Nutshell," summary "Toolboxes," and varied exercises that encourage group and role play.
Featuring a thoughtful balance of theory and practice, Organizational Communication, Third Edition, provides students with the skills necessary to succeed in a world where communication forms the basis of all organizational activity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Language Arts & Disciplines > Speech & Pronunciation
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195379044
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
336
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.11 x 19.05 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Podręcznik

Alan Jay Zaremba is Associate Professor of Communication Studies at Northeastern University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia