• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organizational Change and Strategy: An Interlevel Dynamics Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organizational Change and Strategy: An Interlevel Dynamics Approach

ISBN-13: 9781138911697 / Angielski / Miękka / 2015 / 258 str.

David Coghlan
Organizational Change and Strategy: An Interlevel Dynamics Approach David Coghlan 9781138911697 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organizational Change and Strategy: An Interlevel Dynamics Approach

ISBN-13: 9781138911697 / Angielski / Miękka / 2015 / 258 str.

David Coghlan
cena 356,03 zł
(netto: 339,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 337,45 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Organizations change, usually driven by strategies, yet strategic management and organizational change are generally understood as separate domains in the business world. This book integrates the behavioural dynamics of learning, change and strategy at and across individual, team, interdepartmental, group and organizational levels. This new edition emphasizes what can be done in organizations to enable strategy to be effective and to help organizations to change and learn. Central to the book is a reflexive engagement approach through inviting the readers to apply concepts to their own organizational situations and via reflective exercises. The authors also offer cases from a wide range of organizations, from universities to steel and digital businesses. This practical book addresses managers, consultants, students and researchers and provides specific orientation to assist each readership group to learn from its own perspective.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Organizational Behavior
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138911697
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
258
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface  Part I Setting up: Reflexive Engagement, Levels, and Interlevels  1. An Invitation to Reflexive Engagement  2. Templates and Context for Reflexive Engagement  3. Organizational Levels: Theory and practice  4. Interlevel Dynamics  Part II Interlevel Learning and Changing  5. The Process of Learning and Changing  6. The Interlevel Dynamics of Organizational Changing  7. Phases and Levels of Organizational Learning and Changing  Part III The Strategizing Process through Interlevel Change  8. Introducing Strategy and the Five Strategic Foci  9. Framing the Corporate Picture  10. Naming the Corporate Words  11. Determining Corporate Alternatives by Analyzing  12. Choosing and Implementing Corporate Actions  13. Evaluating Corporate Actions  Part IV Integrating and Applying  14. Strategizing, Learning and Changing  15. Integrative Case  Conclusion 

David Coghlan is ProfessorEmeritus of Organisation Development at Trinity College Dublin, Ireland Nicholas S. Rashford is Professor ofManagement at Saint Joseph's University, Philadelphia, USA and Visiting Professor of Management at Universidad Alberto Hurtado, Santiago, Chile João Neiva de Figueiredo is Associate Professor ofManagement at Saint Joseph's University, Philadelphia, USA and Senior Fellow at the University of Pennsylvania’s Wharton School, USA



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia