• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organising User Communities for Innovation Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organising User Communities for Innovation Management

ISBN-13: 9783834920843 / Angielski / Miękka / 2009 / 149 str.

Celine Schulz
Organising User Communities for Innovation Management Schulz, Celine   9783834920843 Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organising User Communities for Innovation Management

ISBN-13: 9783834920843 / Angielski / Miękka / 2009 / 149 str.

Celine Schulz
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With the astounding success of social networking systems such as Facebook, Bebo, LinkedIn, and MySpace, interest in social networks soared amongst researchers and pr- titioners. Organised groups of individuals can be of considerable value to ?rms, but a deeper understanding of the phenomenon is still lacking. User communities are social networks of individuals who group together with the purpose of exchanging ideas, insights and experiences with each other. Although the concept of leveraging user communities for innovation management is not new, most of the literature has assumed the ready existence of user communities and has concentrated on examining how ?rms can cooperate with them. Research on the emergence and persistence of user communities has mostly been neglected. Celine Schulz attempts to ?ll this gap by focussing on why user communities exist, what their goals are and how they function. In her dissertation, Celine Schulz undertakes a study of individuals in user communities of the software ?rm Computer Associates (CA). Using an online survey, a unique data set of users in 161 di?erent CA user groups was assembled. Thisdissertationconsistsofthreeempiricalstudiesbasedonthisdataset. The ?rst two studies analyse why individuals communicate with other members in their user communities, that is why they are willing to share information with each other and how they bene't from the interaction with their user communities. The third study examines how user communities can be leveraged for ?rms' innovation processes, by speci?cally investigating the individual- and group-speci?c attributes of customer collaborators from user communities.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Structural Adjustment
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Gabler
Seria wydawnicza:
Innovation und Entrepreneurship
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783834920843
Rok wydania:
2009
Wydanie:
2010
Numer serii:
000440453
Ilość stron:
149
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8 x 0.9
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Determinants of sharing information in user communities; Maximising benefits from participating in user communities; Selecting user community collaborators for innovation management

Dr. Celine Schulz obtained her doctorate at the Institute for Innovation Research, Technology Management and Entrepreneurship (Ludwig-Maximilians-Universität Munich) under the supervision of Prof. Dietmar Harhoff, Ph.D.

Firms are increasingly realising the importance of social networks. Such networks of customers can play an essential role in assisting firms to organise and prioritise the pool of user information regarding their needs, feedback on existing products as well as ideas for new products. To profit from these communities, it is essential to understand why they exist, how they function and which goals they pursue. Based on survey data from users who are members in user groups of the management software firm Computer Associates, Celine Schulz examines how groups of users can be organised and leveraged by firms for their innovation processes.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia