• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organising Knowledge: Methods and Case Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organising Knowledge: Methods and Case Studies

ISBN-13: 9781403916617 / Angielski / Twarda / 2003 / 232 str.

Johannes Gadner; Renate Buber; Lyn Richards
Organising Knowledge: Methods and Case Studies Gadner, J. 9781403916617 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organising Knowledge: Methods and Case Studies

ISBN-13: 9781403916617 / Angielski / Twarda / 2003 / 232 str.

Johannes Gadner; Renate Buber; Lyn Richards
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The organization, processing and representation of knowledge becomes increasingly important in all scientific and business contexts. This book focuses on qualitative methods for knowledge organization and their contributions to knowledge-based issues of marketing management research. Besides theoretical discussions of different approaches to and definitions of knowledge and methods for knowledge organization, several case studies in the field of marketing management are presented. Questions of research design, adequate choice of methodologies and practical relevance of the results are addressed.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzanie wiedzą
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403916617
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2004
Ilość stron:
232
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

PART ONE: THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ISSUES Structures and Diversity in Everyday Knowledge; M.Peschl Situatedness and Artefacts in Expert Knowledge and Activity; H.Risku The Human Foundation of Knowledge Management; T.Seiler Conceptual Knowledge and the Problem of Understanding; J.Gadner & D.Ohnesorge Gestalt-based Linguistics and the GABEK Method; M.Kimmel Managing Complexity: Knowledge Organisation and Qualitative Software; L.Richards PART TWO: CASE STUDIES Consumers' Knowledge of Controlled Ventilation Systems; J.Gadner & R.Buber The Process of Web-personalisation: A Framework to Determine Adequate Personalisation Systems; S.Grabner-Kräuter Evaluating A Computer-based Marketing Course by Means of Focus Groups and Interviews; R.Höld The Job Image of Young Sales Assistants: Introspection and Young Consumers' Assessment; R. Buber Venture Brazil: Studying Austro-Brazilian Joint Ventures by Means of GABEK WinRelan ; J.Mühlbacher & J.Penker The Austrian Furniture Retailers' Perspective on the Austrian Design Industry; R.Buber & M.Friedmann Influences of Organisational Learning on Organisational Performance and Success; R.Yeo

MARION FRIEDMANN Marketer of ARENA, a youth and cultural centre in Vienna, Austria SONJA GRABNER-KRÄUTER Associate Professor of Marketing and International Management, University of Klagenfurt, Austria REGINA HÖLD Student, Vienna University of Economics and Business Administration MICHAEL KIMMEL Freelance Researcher in the field of cognitive metaphor theory JÜRGEN MÜHLBACHER Assistant, Vienna University of Economics and Business Administration DORIS OHNESORGE Researcher in cross-cultural management JOCHEN PENKER Austrian Federal Ministry for Economic Affairs and Labour MARKUS PESCHL Associate Professor , Department of Philosophy of Science and Social Studies, University of Vienna HANNA RISKU Head of the Centre for Knowledge and Information Management; and Deputy Head of the Department for Telecommunication, Information and Media, Danube University Krems, Austria THOMAS SEILER formerly Professor at the Free University Berlin, and the University of Darmstadt, Germany ROLAND KEO Lecturer, Temasek Polytechnic, Singapore

Gadner, Johannes Gadner is a researcher and Secretary of, the Insti... więcej >
Buber, Renate Buber is Assistant Professor in Marketing at the V... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia