• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Optimizing Digital Strategy: How to Make Informed, Tactical Decisions That Deliver Growth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Optimizing Digital Strategy: How to Make Informed, Tactical Decisions That Deliver Growth

ISBN-13: 9780749483722 / Angielski / Miękka / 2018 / 248 str.

Christopher Bones; James Hammersley; Nick Shaw
Optimizing Digital Strategy: How to Make Informed, Tactical Decisions That Deliver Growth Bones, Christopher 9780749483722 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Optimizing Digital Strategy: How to Make Informed, Tactical Decisions That Deliver Growth

ISBN-13: 9780749483722 / Angielski / Miękka / 2018 / 248 str.

Christopher Bones; James Hammersley; Nick Shaw
cena 153,04
(netto: 145,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Understand the choices facing leaders in the fast-changing world of technology-enabled business and discover how to resource the investments that are guaranteed to deliver growth.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749483722
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
248
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
15.6 x 23.3 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Optimizing Digital Strategy successfully challenges the perception that more and more technology is the always answer - the organization is often the biggest barrier to online success and this book explores why and what to do about it. It's a commercial and engaging book that shows leaders how to improve performance. Full of useful frameworks and case examples, it sets out a structure with which leaders can assess their business and then focus on what needs to change to drive growth online." Anna Rawling, Managing Director, Product and Portfolio Strategy, The Economist

    • Chapter - 01: Building digital strategy that works;
    • Chapter - 02: Why digital strategies fail and how to recognize failure;
    • Chapter - 03: Levers for digital growth and how to use them;
    • Chapter - 04: The importance of innovation in driving success;
    • Chapter - 05: The dark side of digital;
    • Chapter - 06: Emerging digital business models;
    • Chapter - 07: The e-commerce system;
    • Chapter - 08: Building a customer-centric culture;
    • Chapter - 09: Making digital choices that differentiate success from failure;
    • Chapter - 10: This is the business of transformation

Professor Chris Bones is an established thought leader in People, Organisation Strategy and Change and a widely acclaimed, award winning author. He has over thirty years experience in senior leadership positions working with such companies as Diageo, Cadbury, Schweppes and Shell. Appointed the first non-academic Principal of Henley Business School in 2004 he is now Dean Emeritus at Henley, Professor of Creativity and Leadership at Manchester Business School and Visiting Professor at the University of Aberdeen. James Hammersley founded Good Growth with Chris Bones, an innovative digital change consultancy, whose clients include Bupa, The Open University, Barclays Connector and O2 among others. Having worked on introducing digital performance to large organisations including Apple he has witnessed first hand the potential of digital to transform how we list to and respond to customers. Nick Shaw is Director of Digital for Good Growth. He has over 10 years of experience in leading and helping a variety of organizations to improve their sales effectiveness and innovation performance.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia