• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Optimal Bundling: Marketing Strategies for Improving Economic Performance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Optimal Bundling: Marketing Strategies for Improving Economic Performance

ISBN-13: 9783540652472 / Angielski / Twarda / 1999 / 299 str.

H. Hennig-Schmidt; R. Fuerderer; A. Herrmann
Optimal Bundling: Marketing Strategies for Improving Economic Performance Fuerderer, Ralph 9783540652472 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Optimal Bundling: Marketing Strategies for Improving Economic Performance

ISBN-13: 9783540652472 / Angielski / Twarda / 1999 / 299 str.

H. Hennig-Schmidt; R. Fuerderer; A. Herrmann
cena 602,40
(netto: 573,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Scientific knowledge and practical advice are combined in this book. Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement bundling strategies and how to set up a bundling concept. He will find a thorough explanation of the value that bundling has for improving a companys profit and sales.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540652472
Rok wydania:
1999
Wydanie:
1999
Ilość stron:
299
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.62 x 16.51 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: R. Fuerderer, A. Herrmann, G. Wuebker: Introduction to Price Bundling.- H. Simon, G. Wuebker: Bundling - A Powerful Method to Better Exploit Profit Potential.- Optimization Approaches: R. Fuerderer: Optimal Price Bundling - Theory and Methods.- R. Fuerderer, A. Huchzermeier, L. Schrage: Stochastic Option Bundling and Bundle Pricing.- N. Tönshoff, C. H. Fine, A. Huchzermeier: Bundling and Pricing of Modular Machine Tools Under Demand Uncertainty.- J. Ringbeck, C.-S. Neumann, A. Cornet: Market-Oriented Complexity Management Using the Micromarket Management Concept.- V. Lingnau: Management Accounting and Product Variety.- G. Wuebker, V. Mahajan: A Conjoint Analysis-Based Procedure to Measure Reservation Price and to Optimally Price Product Bundles.- Behavioral Aspects: R. Suri, K. B. Monroe: Consumers Prior Purchase Intentions and their Evaluation of Savings on Product Bundles.- G. Wuebker, V. Mahajan, M. S. Yadav: Buyers` Evaluations of Mixed Bundling Strategies in Price-Promoted Markets.- M. S. Yadav: How Buyers Evaluate Product Bundles: A Model of Anchoring and Adjustment.- A. Herrmann, M. Wricke: Evaluating Multidimensional Prices in the Bundling Context.- A. Herrmann, F. Huber, R. H. Coulter: Product and Service Bundling Decisions and their Effects on Purchase Intention.- H. H. Bauer, F. Huber, R. Adam: Utility-Oriented Design of Service Bundles in the Hotel Industry, Based on the Conjoint Measurement Method.

Dr. Georg Wübker ist Unternehmensberater und Partner bei Simon - Kucher & Partners. Er leitet als Managing Director das Zürcher Büro sowie das globale Competence Center Financial Services. Zu seinen Spezialgebieten zählen Preis- und Produktmanagement, Strategie und strategisches Management. Professor Dr. Andreas Herrmann ist Inhaber des Lehrstuhls für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Marketing an der Johannes-Gutenberg Universität Mainz.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia