• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Openscenegraph 3.0: Beginner's Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Openscenegraph 3.0: Beginner's Guide

ISBN-13: 9781849512824 / Angielski / Miękka / 2010 / 412 str.

Rui Wang; Xuelei Qian
Openscenegraph 3.0: Beginner's Guide Wang, Rui 9781849512824 Packt Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Openscenegraph 3.0: Beginner's Guide

ISBN-13: 9781849512824 / Angielski / Miękka / 2010 / 412 str.

Rui Wang; Xuelei Qian
cena 236,69 zł
(netto: 225,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 235,39 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Virtual reality has quite a lot of demand in computer science today and OpenSceneGraph, being one of the best 3D graphics toolkits, is being used widely. Although you can use the powerful OpenSceneGraph, based on the low-level OpenGL API, to implement virtual-reality applications that simulate different environments in the 3D world, developing picture-perfect applications is easier said than done. This book has been written with the goal of helping readers become familiar with the structure and main functionalities of OpenSceneGraph (OSG), and guide them to develop virtual-reality applications using this powerful 3D graphics engine. This book covers the essence of OpenSceneGraph (OSG), providing programmers with detailed explanations and examples of scene graph APIs. This book helps you take full advantages of the key features and functionalities of OpenSceneGraph (OSG). You will learn almost all of the core elements required in a virtual reality application, including memory management, geometry creation, the structure of the scene graph, realistic rendering effects, scene navigation, animation, interaction with input devices and external user interfaces, file reading and writing, and so on. With the essential knowledge contained in this book, you will be able to start using OSG in your own projects and research fields, and extend its functionalities by referring to OSG's source code, official examples and API documentation. This handy book divides the core functionalities of the proved and comprehensive OpenSceneGraph (OSG) 3D graphics engine into different aspects, which are introduced in separate chapters. Each chapter can be treated as an individual part that covers one important field of OSG programming, along with several examples illustrating concrete usages and solutions. But the sequence of chapters is also organized from the easy to the more difficult, to help you get to grips with OSG. By the end of the whole book, you will have gained a ready-to-use OSG development environment for yourself and have the general ability to develop OSG-based applications and extend practical functionalities for your own purposes. With plenty of examples to get you started quickly, you'll master developing with OpenSceneGraph in no time, the 3D graphics engine based on OpenGL

Kategorie:
Informatyka, Grafika komputerowa
Kategorie BISAC:
Computers > Design, Graphics & Media - Video & Animation
Computers > Design, Graphics & Media - Graphics Tools
Wydawca:
Packt Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781849512824
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
412
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.5 x 19.05 x 2.13
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Qian, Xuelei Rui Wang is a software engineer of Beijing Geo-Vis... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia