• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Open Internationalization Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Open Internationalization Strategy

ISBN-13: 9780367557942 / Angielski / Miękka / 2022 / 338 str.

Open Internationalization Strategy  9780367557942 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Open Internationalization Strategy

ISBN-13: 9780367557942 / Angielski / Miękka / 2022 / 338 str.

cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book gathers a selection of contemporary research works dedicated to open internationalization, either seen as a way to analyse expansion in foreign countries, or as a way to investigate the management of geographically dispersed activities.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Development - Economic Development
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Frontiers in the Development of International Busi
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367557942
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
338
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part 1. Culture and its requirements. 1. Intercultural influences leading to implementation failure in the Russian automotive industry Valery Krylov and Vincent Montenero. 2. African cultural factors in the rethinking of cross-cultural management in Africa in terms of crossvergence Suzanne Apitsa. 3. The making of an innovation: disentangling cultural diversity and power relations Sylvie Chevrier and Liece Khalfaoui. 4. The introduction of the English language in an Italian multinational company: a response to constraints caused by rapid internationalization Vincent Montenero and Cristina Cazorzi. 5. The international culture of the researcher in international management: the chicken and the egg Foued Cheriet, Laure Dikmen, Karim Trabelsi. Part 2. Partnerships and open internationalization. 6. Collaborative practices of SMEs for the purpose of internationalization: a review of the literature Jean-Christophe Gessler. 7. How do medium-sized companies develop their business network on an international scale? The case of Gerflor Anastasia Sartorius. 8. The role of proximities in the development of wine tourism practices: the cases of the Provence-Alpes-Côte d’Azur region and South Australia Didier Bédé, Sébastien Bédé, Coralie Haller. 9. The international dynamics of competitive clusters: different insights and perspectives (2005–2015) Manuela Bardet and Karine Guiderdoni-Jourdain. Part 3. Seeking international efficiency. 10. Coordination and control of multinational companies: A literature review Valérie Fossats-Vasselin. 11. Internationalization decision models of international new ventures Tristan Salvadori. 12. For a critical approach to corporate social responsibility in Africa: the case of the gold mining sector Yves Livian. 13. Reopening of stock markets and efficiency: the case of Central and Eastern Europe Mohammad El Hajj. 14. Facing the innovation–export paradox: lessons from innovative SMEs operating in small domestic markets Thi-Mong-Chau Nguyen, Valérie-Inés De La Ville and Eric Milliot. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia