• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Onward: How Starbucks Fought for Its Life Without Losing Its Soul » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Onward: How Starbucks Fought for Its Life Without Losing Its Soul

ISBN-13: 9781609613822 / Angielski / Miękka / 2012 / 368 str.

Howard Schultz; Joanne Gordon
Onward: How Starbucks Fought for Its Life Without Losing Its Soul Schultz, Howard 9781609613822 Rodale Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Onward: How Starbucks Fought for Its Life Without Losing Its Soul

ISBN-13: 9781609613822 / Angielski / Miękka / 2012 / 368 str.

Howard Schultz; Joanne Gordon
cena 68,38
(netto: 65,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 68,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In this #1 New York Times bestseller, the CEO of Starbucks recounts the story and leadership lessons behind the global coffee company's comeback and continued success.In 2008, Howard Schultz decided to return as the CEO of Starbucks to help restore its financial health and bring the company back to its core values. In Onward, he shares this remarkable story, revealing how, during one of the most tumultuous economic periods in American history, Starbucks again achieved profitability and sustainability without sacrificing humanity. Offering you a snapshot of the recession that left no company unscathed, the book shows in riveting detail how one company struggled and recreated itself in the midst of it all. In addition, you'll get an inside look into Schultz's central leadership philosophy: It's not about winning, it's about the right way to win. Onward is a compelling, candid narrative documenting the maturing of a brand as well as a businessman. Ultimately, Schultz gives you a sense of hope that, no matter how tough times get, the future can be more successful than the past.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Biography & Autobiography > Business
Wydawca:
Rodale Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781609613822
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
368
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.08 x 13.72 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Personal, suspenseful, and surprisingly open . . . [Schultz s] sequel to the founding of Starbucks is grittier, more gripping, and dramatic, and his voice is winning and authentic. this is a must-read for anyone interested in leadership, management, or the quest to connect a brand with the consumer. Publishers Weekly, starred review

Through the lens of his personal leadership journey, with all of its dizzying ups and agonizing downs, Howard Schultz has written, with aching honesty and passion, the single most important book on leadership and change for our time and for every generation of leaders. Warren Bennis, Distinguished Professor of Business, University of Southern California, and author of Still Surprised: A Memoir of a Life in Leadership

Howard Schultz is the chairman, president, and CEO of Starbucks and the author of the New York Times bestseller Pour Your Heart Into It.


Joanne Gordon is a former Forbes writer and contributing editor who has spent more than a decade profiling companies and business leaders for numerous publications and five previous books.

Schultz, Howard HOWARD SCHULTZ is the chairman, president, and CEO... więcej >
Gordon, Joanne JOANNE GORDON is a former "Forbes" writer and cont... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia