• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Online Reputation: Your Most Valuable Asset in a Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Online Reputation: Your Most Valuable Asset in a Digital Age

ISBN-13: 9780473341541 / Angielski / Miękka / 2015 / 160 str.

Sarah Pearce; Troy Rawhiti-Forbes
Online Reputation: Your Most Valuable Asset in a Digital Age Sarah Pearce Troy Rawhiti-Forbes 9780473341541 House of Words Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Online Reputation: Your Most Valuable Asset in a Digital Age

ISBN-13: 9780473341541 / Angielski / Miękka / 2015 / 160 str.

Sarah Pearce; Troy Rawhiti-Forbes
cena 64,52 zł
(netto: 61,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 64,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

What people say about you and your business online has become the most important reflection of your integrity, reliability and skill. Professional coach, social strategist and speaker, Sarah Pearce, will show you how to understand and manage your digital identity as your top business priority. Sarah provides her readers insights on how to build trust and protect reputations in a digital age.
In this book you will:

  • Learn how to proactively develop a powerful online brand presence, while avoiding reputation wrecking balls
  • Discover the key to creating and maintaining a positive persona on Facebook, Twitter, Instagram and LinkedIn
  • Uncover the seven deadly sins of online behaviour and gather the tools needed to outshine the competition
  • Learn from compelling case studies how online behaviour can both positively and dangerously affect offline life
What some readers have to say:
"You could risk spending a small fortune on reputation damage control or you could simply read this book. A comprehensive look at the do's and don'ts when it comes to the age of digital reputation with scary case studies to ensure you are kept on your toes." - Jimmy Murray, CEO, Property Noise Group (NZ)
"Smart people will educate themselves with tips, tactics and strategies on how to combat and protect your greatest asset online - your reputation. Your education starts with this book and I recommend you read it today to protect yourself and your brand from becoming "Digital Dust." You've been warned " - Scott Wilson, Head of Sales & Marketing, Digital Influence
"Sarah provides a handy framework for taking control over how you and your brand are known online and shows you how to build a trusted online presence with a foundation too strong for a reputation wrecking ball to penetrate. It is a great and "must do" read for anyone involved in the digital world - and these days that is just about everyone." - Phillip Quay, CEO, MediaPA
Grab your copy today and learn how to protect your most valuable asset - YOUR Online Reputation

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
House of Words Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780473341541
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
160
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.86
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Pearce, Sarah SiAcentsn Jones is Lecturer in Archaeology in the ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia