• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Online Gaming in Context: The Social and Cultural Significance of Online Games » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Online Gaming in Context: The Social and Cultural Significance of Online Games

ISBN-13: 9780415714976 / Angielski / Miękka / 2013 / 302 str.

Garry Crawford; Victoria K. Gosling; Ben Light
Online Gaming in Context: The Social and Cultural Significance of Online Games Crawford, Garry 9780415714976 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Online Gaming in Context: The Social and Cultural Significance of Online Games

ISBN-13: 9780415714976 / Angielski / Miękka / 2013 / 302 str.

Garry Crawford; Victoria K. Gosling; Ben Light
cena 222,96
(netto: 212,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

There is little question of the social, cultural and economic importance of video games in the world today, with gaming now rivalling the movie and music sectors as a major leisure industry and pastime. The significance of video games within our everyday lives has certainly been increased and shaped by new technologies and gaming patterns, including the rise of home-based games consoles, advances in mobile telephone technology, the rise in more 'sociable' forms of gaming, and of course the advent of the Internet. This book explores the opportunities, challenges and patterns of gameplay and sociality afforded by the Internet and online gaming. Bringing together a series of original essays from both leading and emerging academics in the field of game studies, many of which employ new empirical work and innovative theoretical approaches to gaming, this book considers key issues crucial to our understanding of online gaming and associated social relations, including: patterns of play, legal and copyright issues, player production, identity construction, gamer communities, communication, patterns of social exclusion and inclusion around religion, gender and disability, and future directions in online gaming.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Games & Activities > Video & Mobile
Social Science > Popular Culture
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415714976
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
302
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: Introduction  1. The Social and Cultural Significance of Online Gaming  Part II: Production and Play  2. Player Production and Innovation in Online Games: Time for New Rules?  3. Conflict, Thought Communities and Textual Appropriation in MMORPGs  4. Thrift Players in a Twisted Game World? A Study of Private Online Game Servers  5. The Only (End)Game in Town: Designing for Retention in 'World of Warcraft'  6. The Boardgame Online: Simulating the Experience of Physical Games  7. Games in the Mobile Internet: Understanding Contextual Play in Flickr and Facebook  8. The Whereabouts of Play, or How the Magic Circle Helps Create Social Identities in Virtual Worlds  9. Framing the Game: Four Game-related Approaches to Goffman's Frames  Part III: Communities and Communication  10. Identity-as-Place: The Construction of Game Refugees and Fictive Ethnicities  11. The Rise and Fall of 'Cardboard Tube Samurai': Kenneth Burke Identifying with the 'World of Warcraft'  12. Analyzing Player Communication in Multi-player Games  13. Recallin' Fagin: Linguistic Accents, Intertextuality and Othering in Narrative Offline and Online Video Games  14. 'Second Life' as a Digitally Mediated Third Place: Social Capital in Virtual World Communities  15. Representations of Race and Gender within the Gamespace of the MMO 'Everquest'  16. 'Wordslinger': Visualizing Physical Abuse in a Virtual Environment  Part IV: Conclusion  17. It's Not Just a Game: Contemporary Challenges for Games Research and the Internet

Crawford, Garry Garry Crawford is a Professor of Sociology at the ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia