• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World

ISBN-13: 9780805851557 / Angielski / Miękka / 2005 / 574 str.

Haugtvedt; Curtis P. Haugtvedt; Karen A. Machleit
Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World Haugtvedt, Curtis P. 9780805851557 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World

ISBN-13: 9780805851557 / Angielski / Miękka / 2005 / 574 str.

Haugtvedt; Curtis P. Haugtvedt; Karen A. Machleit
cena 486,78
(netto: 463,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 478,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Online Consumer Psychology addresses many of the issues created by the Internet and goes beyond the topic of advertising and the Web to include topics such as customization, site design, word of mouth processes, and the study of consumer decision making while online. The theories and research methods help provide greater insight into the processes underlying consumer behavior in online environments. Broken into six sections, this book:

  • focuses on community and looks at the Internet's ability to bring like-minded individuals from around the world into one forum;
  • examines issues related to advertising, specifically click-through rates and advertising content placed within gaming online and wireless networks;
  • provides readers with reasons why consumers customize products and the benefits of customization;
  • discusses the psychological effects of site design;
  • asks the question of whether the Internet empowers consumers to make better decisions; and
  • discusses research tools that can be used online.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Advertising and Consumer Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805851557
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000033134
Ilość stron:
574
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
22.81 x 15.54 x 2.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The volume serves to better acquaint advertisers with the medium and its potential, and challenges researchers to think about the advantages and disadvantages of the Web as an advertising medium."
—APADE

Contents: C.P. Haugtvedt, K.A. Machleit, R.F. Yalch, Introduction. Part I: Community. A. Toder-Alon, F.F. Brunel, W.L.S. Siegal, Ritual Behavior and Community Change: Exploring the Social-Psychological Roles of Net Rituals in the Developmental Processes of Online Consumption Communities. R.M. Schindler, B. Bickart, Published Word of Mouth: Referable, Consumer-Generated Information on the Internet. R. Lewis, L. Mobilio, J.E. Phelps, N. Raman, Understanding Pass-Along Emails: Motivations and Behaviors of Viral Consumers. D.M. Boush, L. Kahle, What, and How, We Can Learn From Online Consumer Discussion Groups. Part II: Advertising. A. Mitchell, A. Valenzuela, How Banner Ads Affect Brand Choice Without Click-Through. J-L. Chandon, M.S. Chtourou, Factors Affecting Click-Through Rate. M.R. Nelson, Exploring Consumer Response to "Advergaming." R.J. Kent, P.D. Lynch, S.S. Srinivasan, Going Mobile: Marketing and Advertising on Wireless Networks Around the World. Part III: Customization. J.J. Crow, J. Shanteau, Online Product Customization: Factors Investigating the Product and Process. J. Godek, J.F. Yates, Marketing to Individual Consumers Online: The Influence of Perceived Control. D. Luna, L.A. Perrachio, M.D. de Juan Vigaray, Smoother Surfing Across Cultures: Bilinguals on the Web. K.B. Murray, G. Häubl, Processes of Preference Construction in Agent-Assisted Online Shopping. Part IV: Site Design. R.C. Omanson, J.A. Cline, C.L. Nordhielm, Effects of Visual Consistency on the Site Identity and Product Attitude. E. Purinton, D.E. Rosen, Gendered Information Processing: Implication for Web Site Design. B. Fasolo, G.H. McClelland, K.A. Lange, The Effect of Site Design and Interattribute Correlations on Interactive Web-Based Decisions. Part V: Decision Making. P. Henry, Is the Internet Empowering Consumers to Make Better Decisions, or Strengthening Marketers' Potential to Persuade? S. Mishra, R.W. Olshavsky, Rationality Unbounded: The Internet and Its Effect on Consumer Decision Making. J.W. Park, H-J. Lee, H-I. Lee, Consumer Relationships With an e-Brand: Implications for e-Brand Extensions. A.M. Levin, I.P. Levin, C.E. Heath, Finding the Best Ways to Combine Online and Offline Shopping Features. E. Sivadas, B. Stern, R. Mehta, M. Jones, Consumer Behavior in Online Auctions: An Exploratory Study. N.T. Brewer, The Impact of Internet Use on Health Cognitions and Health Behavior. Part VI: Research Tools and Approaches. T. Daugherty, H. Li, F. Biocca, Experiential Ecommerce: A Summary of Research Investigating the Impact of Virtual Experience on Consumer Learning. B.G. Englis, M.R. Solomon, P. Danskin, Web-Based Consumer Research.

Haugtvedt, Curtis P.; Machleit, Karen A.; Yalch, Richard



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia