• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Online Consumer Behavior in Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Online Consumer Behavior in Social Media

ISBN-13: 9783843355551 / Angielski / Miękka / 2010 / 284 str.

Silvia Vianello
Online Consumer Behavior in Social Media Silvia Vianello 9783843355551 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Online Consumer Behavior in Social Media

ISBN-13: 9783843355551 / Angielski / Miękka / 2010 / 284 str.

Silvia Vianello
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The volume is composed by three different studies. First study: we investigate two key group determinants of participation in online communities, venue interactivity and community engagement, and consider their consequences on online and offline consumer behavior. Sets of hypotheses were theorized considering the differences between groups with different levels of interactivity and engagement. Many differences and key interactions emerge. Second study: find the factors that enhance member participation and sharing in business-to-customer virtual communities. We propose a causal model detailing the antecedents of different sharing behaviors. Managerial implications include free-riding-mitigating mechanisms employed in consumer communities to increase sharing behavior. Third study: we study the differences between firm and customer-managed brand communities. Results are derived using Netnographic, in-depth interviews and internet-based survey. We discuss the theoretical bases, the practical implications, and future research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783843355551
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
284
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Marketing Professor at SDA Bocconi, Milan. In the past, Visiting Scholar at Rice University, Texas and at ESE, NY. My research interests: online marketing issues such as web marketing metrics, pricing strategies and virtual communities. I published in leading academic journals and management journals, such as EJOR and SMR, WSJ and Sole24H.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia