• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Online Channel Integration: Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Online Channel Integration: Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores

ISBN-13: 9783658045722 / Angielski / Miękka / 2013 / 281 str.

Jochen Binder
Online Channel Integration: Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores Binder, Jochen 9783658045722 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Online Channel Integration: Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores

ISBN-13: 9783658045722 / Angielski / Miękka / 2013 / 281 str.

Jochen Binder
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear if these channel integration activities can actually help multichannel firms obtain a strategic advantage over their online pureplay competitors. Jochen Binder investigates how, why, and to what extent an integrated online channel increases customer value and leads to higher willingness to pay, customer loyalty and purchase intention in a firm's online and offline stores.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer Gabler
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658045722
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2014
Ilość stron:
281
Waga:
3.95 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

​Definition and Operationalization of Online Channel Integration.- Experimental Analysis of the Relationship between Online Integration and Customer Reactions.- Implications for Companies operating Online and Offline Distribution Channels.- Managerial Suggestions for the Implementation of an Integrated Channel System. 

Jochen Binder completed his doctoral thesis under the supervision of Prof. Dr. Marcus Schögel at the Institute of Marketing at the University of St. Gallen.

Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear if these channel integration activities can actually help multichannel firms obtain a strategic advantage over their online pureplay competitors. Jochen Binder investigates how, why, and to what extent an integrated online channel increases customer value and leads to higher willingness to pay, customer loyalty, and purchase intention in a firm's online and offline stores.


Contents

Ø  Definition and Operationalization of Online Channel Integration

Ø  Experimental Analysis of the Relationship between Online Integration and Customer Reactions

Ø  Implications for Companies operating Online and Offline Distribution Channels

Ø  Managerial Suggestions for the Implementation of an Integrated Channel System

 

Target Groups

·        Researchers and Students in Business Administration, especially Marketing, Sales, and Market Research

·        Multichannel Managers, Market Researchers, Customer Relationship Managers, as well as E-Commerce and Brick-and-Mortar Specialists

 

The Author

Jochen Binder completed his doctoral thesis under the supervision of Prof. Dr. Marcus Schögel at the Institute of Marketing at the University of St. Gallen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia