• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

On the Marketisation and Marketing of Higher Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

On the Marketisation and Marketing of Higher Education

ISBN-13: 9781138953482 / Angielski / Miękka / 2015 / 240 str.

Anthony Lowrie; Jane Hemsley-Brown
On the Marketisation and Marketing of Higher Education Anthony Lowrie Jane Hemsley-Brown 9781138953482 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

On the Marketisation and Marketing of Higher Education

ISBN-13: 9781138953482 / Angielski / Miękka / 2015 / 240 str.

Anthony Lowrie; Jane Hemsley-Brown
cena 140,54
(netto: 133,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This research based book on higher education marketing aims to examine more sophisticated ways of thinking about, and methods for, marketing higher education.

This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Education
Business & Economics > Marketing - General
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138953482
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
240
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: This thing called marketization Anthony Lowrie and Jane Hemsley-Brown  1. Strategic, competitive, and co-operative approaches to internationalisation in European business schools Roger Bennett and Rita Kottasz  2. Marketing strategy implementation in higher education: A mixed approach for model development and testing Vik Naidoo and Terry Wu  3. The consumerist turn in higher education: Policy aspirations and outcomes Rajani Naidoo, Avi Shankar and Ekant Veer  4. Market subjectivity and neoliberal governmentality in higher education Rohit Varman, Biswatosh Saha and Per Skålén  5. Using student-choice behaviour to estimate tuition elasticity in higher education Robert E. Carter and David J. Curry  6. The effects of pre-enrolment emotions and peer group interaction on students’ satisfaction Adrian Palmer and Nicole Koenig-Lewis  7. The idiosyncratic behaviour of service quality, value, satisfaction, and intention to recommend in higher education: An empirical examination Lesley Ledden, Stavros P. Kalafatis and Alex Mathioudakis  8. Service recovery in higher education: Does national culture play a role? Thorsten Gruber, Ilma Nur Chowdhury and Alexander E. Reppel

Anthony Lowrie is Professor of Marketing at Minnesota State University, USA. In addition to this post, he is a visiting reader at the University of Surrey, Guildford, UK, currently lives in Massachusetts and works at Emerson College, Boston, USA. Previously, he was an Economic and Social Research Council research fellow at the Judge School of Business, Cambridge University, UK, where he had previously undertaken a PhD in the subject of marketing higher education. He has published on branding higher education, the promotion of relevance in higher education, accreditation of business schools, research networks, service encounters in the classroom, and the influence of professor characteristics on student satisfaction and dissatisfaction. He is co-editor of the Journal of Marketing for Higher Education and founding chair of the American Marketing Association special interest group on Marketing for Higher Education.

Jane Hemsley-Brown is Associate Dean (International), and Reader in Marketing Research at University of Surrey, Guildford, Surrey, UK. Jane is the author of over 70 papers and articles on consumer behaviour, choice in education markets and management decision-making, including two books: The Management and Leadership of Education Marketing: Research, Practice and Applications (2013 with Oplatka) and Choosing Futures: Young people’s decision-making in education, training and careers markets (2001, with Foskett). Jane is also co-editor of the Journal of Marketing for Higher Education with Dr Anthony Lowrie of Emerson College, Boston, MA, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia