• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love

ISBN-13: 9780749471910 / Angielski / Miękka / 2015 / 288 str.

Shaun Smith; Andy Milligan; Janine Dyer
On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love Shaun Smith Andy Milligan Janine Dyer 9780749471910 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love

ISBN-13: 9780749471910 / Angielski / Miękka / 2015 / 288 str.

Shaun Smith; Andy Milligan; Janine Dyer
cena 152,72
(netto: 145,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With a constant stream of new communication channels emerging, the real challenge for marketers is not just making sure their brand is present in each space but staying true to their brand purpose.

A follow-up to Bold, the best-selling book which looked at what made cutting edge brands stand out, On Purpose, goes one step further and provides practical advice on how to achieve those same results successfully, over multiple channels. Shaun Smith and Andy Milligan provide a framework for success, explaining how to:
--Stand Up: be clear about brand purpose and promise
--Stand Out: define, design and deliver distinctive customer experiences across multiple channels
--Stand Firm: create strong cultures that sustain results

They explain and define how to deliver "on purpose" experiences by using a case study, individual thought pieces by experts in the field, and a key action summary at the end of each chapter.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749471910
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
288
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"To define a purpose that will galvanise the entire organisation is a leap of faith and requires strong leadership, but it also requires the clear and compelling process outlined in this book if you are to embark on this incredible journey." Patrick Dempsey OBE, former Managing Director of Whitbread Hotels & Restaurants

  • Section - ONE: Stand Up;
    • Chapter - 01: Purpose Driven;
    • Chapter - 02: Purposeful Leadership;
  • Section - TWO: Stand Out;
    • Chapter - 03: Infectious Communication;
    • Chapter - 04: Distinctive Customer Experience;
    • Chapter - 05: Continuous Innovation;
  • Section - THREE: Stand Firm;
    • Chapter - 06: Cult-Like Culture;
    • Chapter - 07: Distinctive Employee Experience;
    • Chapter - 08: Experience Measurement;
    • Chapter - 09: Never Stand Still;
    • Chapter - 10: On Purpose Profile;
    • Chapter - 11: How to Implement - Successfully;
    • Chapter - 12: Putting the Principles into Practice

Shaun Smith is founder and partner in the customer experience consultancy Smith+Co which works with leading brands around the world. A thought leader on the subject of customer experience strategy, he has featured many times on CNBC's Ask The Expert programme and together with Andy Milligan is the co-author of the best-selling Uncommon Practice (published by Kogan Page) and author of Managing the Customer Experience. Andy Milligan is a leading international consultant on brand and business culture. He has worked for almost 20 years advising major organizations on strategies for brand building, customer experience and internal culture. Andy appears regularly in the media to comment on brand issues and as well as Uncommon Practice, he is co-author of Don't Mess with the Logo and author of Brand it Like Beckham.

Smith, Shaun Andy Milligan is widely acknowledged as a leading ... więcej >
Milligan, Andy Andy Milligan is a consultant on brand and busines... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia