• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

On Competition: Updated and Expanded Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

On Competition: Updated and Expanded Edition

ISBN-13: 9781422126967 / Angielski / Twarda / 2008 / 576 str.

Michael E. Porter
On Competition: Updated and Expanded Edition Michael E. Porter 9781422126967 Harvard Business Review Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

On Competition: Updated and Expanded Edition

ISBN-13: 9781422126967 / Angielski / Twarda / 2008 / 576 str.

Michael E. Porter
cena 151,32 zł
(netto: 144,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 151,32 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 8-10 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

For the past two decades, Michael Porter's work has towered over the field of competitive strategy. On Competition, Updated and Expanded Edition brings together more than a dozen of Porter's landmark articles from the Harvard Business Review. Five are new to this edition, including the 2008 update to his classic "The Five Competitive Forces That Shape Strategy," as well as new work on health care, philanthropy, corporate social responsibility, and CEO leadership.

This collection captures Porter's unique ability to bridge theory and practice. Each of the articles has not only shaped thinking, but also redefined the work of practitioners in its respective field. In an insightful new introduction, Porter relates each article to the whole of his thinking about competition and value creation, and traces how that thinking has deepened over time.

This collection is organized by topic, allowing the reader easy access to the wide range of Porter's work. Parts I and II present the frameworks for which Porter is best known--frameworks that address how companies, as well as nations and regions, gain and sustain competitive advantage. Part III shows how strategic thinking can address society's most pressing challenges, from environmental sustainability to improving health-care delivery. Part IV explores how both nonprofits and corporations can create value for society more effectively by applying strategy principles to philanthropy. Part V explores the link between strategy and leadership.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - Theory
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Reference - General
Wydawca:
Harvard Business Review Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781422126967
Rok wydania:
2008
Wydanie:
Updated, Expand
Numer serii:
000010215
Ilość stron:
576
Waga:
1.00 kg
Wymiary:
23.6 x 16.64 x 4.57
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

From the contents:
Part I Competitive Strategy: Core Concepts 1. The Five Competitive Forces That Shape Strategy (January 2008 HBR Version) 2. What Is Strategy? 3. How Information Gives You Competitive Advantage 4. Strategy and the Internet (NEW TO THIS EDITION, 2001 HBR article) 5. From Competitive Advantage to Corporate Strategy
Part II The Competitiveness of Locations 6. The Competitive Advantage of Nations 7. Clusters and Competition: New Agendas for Companies, Governments, and Institutions 8. Competing Across Locations: Enhancing Competitive Advantage through a Global Strategy
Part III Competitive Solutions to Societal Problems 9. Green and Competitive: Ending the Stalemate 10. The Competitive Advantage of the Inner City 11. Redefining Competition in Health Care (NEW TO THIS EDITION, 2004 HBR article)
Part IV Strategy, Philanthropy, and Corporate Social Responsibility/b 12. Philanthropy s New Agenda: Creating Value (1999 HBR article) 13. The Competitive Advantage of Corporate Philanthropy (2002 HBR article) 14. Strategy and Society: The Link Between Competitive Advantage and Corporate Social Responsibility
Part V Leadership 15. Seven Surprises for New CEOs (2004 HBR article)

Michael E. Porter is the Bishop William Lawrence University Professor at Harvard Business School. He is the author of seventeen books and numerous articles.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia