• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Objects of Desire: Consumer Behaviour in Shopping Centre Choices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Objects of Desire: Consumer Behaviour in Shopping Centre Choices

ISBN-13: 9781403901705 / Angielski / Twarda / 2004 / 271 str.

Charles Dennis
Objects of Desire: Consumer Behaviour in Shopping Centre Choices Dennis, C. 9781403901705 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Objects of Desire: Consumer Behaviour in Shopping Centre Choices

ISBN-13: 9781403901705 / Angielski / Twarda / 2004 / 271 str.

Charles Dennis
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

What determines where people shop? Why would shoppers visit one shopping centre rather than another? Developers, backers, planners and Government will wish to estimate the viability of proposed new centres. Developers wish to plan, build and/or improve shopping centres to maximize profitable retail sales and shopper satisfaction. This book explores a range of perspectives from the traditional to the latest thinking. These approaches are drawn together with a summary of the hypotheses for which the author has found support.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Industries - General
Social Science > Disease & Health Issues
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403901705
Rok wydania:
2004
Wydanie:
2005
Ilość stron:
271
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

PART I: INTRODUCTION AND BACKGROUND Introduction Background PART II: WHY PEOPLE SHOP WHERE THEY DO - SHOPPERS' RESPONSES TO ATTRIBUTES OF SHOPPING CENTRES Research Questions, Methodology and Questionnaire Design for Part 2 Why Do People Shop Where They Do? The Attributes of Shopping Centres that Determine Where Consumers Choose to Shop The Shopping Centre as a Brand The Shopping Centre as an Object of Desire: Attraction and Distance in Shopping Centre Choice Central Place Practice: Shopping Centre Attractiveness Measures, the 'Break Point', Catchment Boundaries and the UK Retail Hierarchy Marketing Segmentation for Shopping Centres PART III: CONSUMER PSYCHOLOGICAL PROCESSES IN SHOPPING CHOICES Shoppers' Motivations in Choices of Shopping Centres An Environmental Psychology Approach to Consumers Choices of Shopping Centres An Evolutionary Psychology Approach to Understanding the 'Why' of Shopping Behaviour: The Savannnah Hypothesis of Shopping PART IV: FUTURESCAPES Shoppers' Motivations for E-Shopping E-Shopping Compared with Shopping Centres Conclusions and Implications

CHARLES DENNIS is a Chartered Marketer and Senior Lecturer at Brunel University, UK, where he heads the BSc Business and Management (Marketing) degree. Experience as a Chartered Chemical Engineer was followed by seven years with 'Marketing Methods', Institute of Marketing approved consultant. Charles has published internationally on consumer shopping behaviour, including two books Marketing the E-business and E-retailing.

Dennis, Charles Charles Dennis is a Chartered Marketer and lecture... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia