• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Non-Cooperative Planning Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Non-Cooperative Planning Theory

ISBN-13: 9783540583615 / Angielski / Miękka / 1994 / 309 str.

Peter Bogetoft
Non-Cooperative Planning Theory Peter Bogetoft 9783540583615 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Non-Cooperative Planning Theory

ISBN-13: 9783540583615 / Angielski / Miękka / 1994 / 309 str.

Peter Bogetoft
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This introduction to the field stresses how strategic behaviour and opportunism may impede planning, and how this problem can be solved by the organization of communication and decision-making, the design of control and information systems, and the development of incentive schemes.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Economics - Theory
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Lab Manuals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540583615
Rok wydania:
1994
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000238405
Ilość stron:
309
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1: Introduction.- 1. Basic Concepts and Approaches.- 1.1. Planning and Incentives.- 1.2. Decision Theory.- 1.3. Social Choice Theory.- 1.4. Game Theory.- 1.5. Implementation Theory.- 1.6. Agency Theory.- 1.7. An Overview of the Book.- 1.8. Alternative Approaches to Planning.- 1.9. Conclusions.- 2: Information and Communication.- 2. Bayesian Games and Implementation.- 2.1. Introduction.- 2.2. Bayesian Games.- 2.3. Bayesian Games with Communication.- 2.4. The Evaluation of Planning Schemes.- 2.5. Bayesian Implementation and Revelation.- 2.6. Conclusions.- Mathematical Appendix.- 3. Organization of Communication.- 3.1. Introduction.- 3.2. Superior Organizations.- 3.3. More or Less Communication.- 3.4. Simultaneous or Sequential Communication.- 3.5. Prior or Posterior Communication.- 3.6. Contingent or Fixed Decisions.- 3.7. Multiple or Single Issue Decisions.- 3.8. An Example.- 3.9. Conclusions.- Mathematical Appendix.- 3: Delegated Decision Making.- 4. Choice-Implementation Models.- 4.1. Introduction.- 4.2. The Choice-Implementation Problem.- 4.3. The Pure Implementation Problem.- 4.4. Additional Simplifications.- 4.5. The Elimination of Choice-Implementation Preplay.- 4.6. Conclusions.- 5. Sufficient and Robust Information.- 5.1. Introduction.- 5.2. Preliminaries.- 5.3. Sufficient Statistics.- 5.4. The Sufficiency of Sufficient Statistics.- 5.5. The Necessity of Sufficient Statistics.- 5.6. Robust Information Systems.- 5.7. The Robustness of Sufficient Statistics.- 5.8. An Example.- 5.9. Conclusions.- Mathematical Appendix.- 6. Finer, Complete and Ancillary Information.- 6.1. Introduction.- 6.2. Finer Statistics.- 6.3. Complete Statistics.- 6.4. Ancillary Statistics.- 6.5. Conclusions.- Mathematical Appendix.- 7. Non-Verifiable Information.- 7.1. Introduction.- 7.2. Preliminaries.- 7.3. Mean Preserving Spread Increases.- 7.4. The First Order Characterization.- 7.5. The Value of Non-Verifiable Information.- 7.6. The Noah’s Ark Case.- 7.7. A Numerical Example.- 7.8. Conclusions 158 Mathematical Appendix.- 4: Delegated Information Production.- 8. Information Production Models.- 8.1. Introduction.- 8.2. Delegated Production of Verifiable Information.- 8.3. Delegated Production of Non-Verifiable Information.- 8.4. The Information Production Mechanism.- 8.5. Information Production and Information Use.- 8.6. Conclusions.- 9. Incentives in Information Production.- 9.1. Introduction.- 9.2. Private Information and Communication.- 9.3. The Incentive Issue.- 9.4. The Structure of Optimal Incentives.- 9.5. Incentives in Binary Models.- 9.6. Additional Public Information.- 9.7. Additional Private Information.- 9.8. Conclusions.- Mathematical Appendix.- 10. Organization of Information Production.- 10.1. Introduction.- 10.2. Finer Investigations.- 10.3. Parallel Investigations.- 10.4. Parallelism in Binary Model.- 10.5. Sequential Investigations.- 10.6. Conclusions 235 Mathematical Appendix.- 5: Evaluation of Specific Schemes.- 11. Incentives and Productivity Measures.- 11.1. Introduction.- 11.2. OR and Incentives.- 11.3. Data Envelopment Analysis.- 11.4. The Incentive Problem.- 11.5. Sufficient Production Frontiers.- 11.6. An Example.- 11.7. Further Results.- 11.8. Conclusions.- Mathematical Appendix.- 6: Summary and Conclusions.- 12. Summary and Conclusions.- 12.1. Introduction.- 12.2. Related Theories.- 12.3. Information and Communication.- 12.4. Delegated Decision Making.- 12.5. Delegated Information Production.- 12.6. Evaluation of Specific Schemes.- 12.7. Partial and Simplified Models.- 12.8. Conclusions.- Bibliographic Appendix.- References.

Bogetoft, Peter Bogetoft is Professor at the Department of Economi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia