• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Media and Learning in the 21st Century: A Socio-Cultural Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Media and Learning in the 21st Century: A Socio-Cultural Perspective

ISBN-13: 9789811013287 / Angielski / Miękka / 2016 / 216 str.

Tzu-Bin Lin; Der Thanq Victor Chen; Ching Sing Chai
New Media and Learning in the 21st Century: A Socio-Cultural Perspective Lin, Tzu-Bin 9789811013287 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Media and Learning in the 21st Century: A Socio-Cultural Perspective

ISBN-13: 9789811013287 / Angielski / Miękka / 2016 / 216 str.

Tzu-Bin Lin; Der Thanq Victor Chen; Ching Sing Chai
cena 460,16
(netto: 438,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 457,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This volume brings together conceptualizations and empirical studies that explore the socio-cultural dimension of new media and its implications on learning in the 21st century classroom.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Computers & Technology
Education > Educational Psychology
Education > Professional Development
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Education Innovation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811013287
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000471443
Ilość stron:
216
Waga:
3.52 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1 Emerging Practices and Issues of New Media and Learning

Chapter 2 Do We Really Need Media Education 2.0? Teaching Media in the Age of Participatory Culture

Chapter 3 Learning, Becoming, Embodying: A review of Embodiment in An Era of Learning with Contemporary Media

Chapter 4 Games-to-teach or Games-to-learn: Addressing the Learning Needs of 21st Century Education through Performance

Chapter 5 Issues and Challenges of Enacting Game-Based Learning in Schools

Chapter 6 The Digital Textbook in South Korea: Opportunities and Challenges

Chapter 7 The Construction of Media in Education Policies: A Comparative Study of Singapore and Taiwan

Chapter 8 Forecast the Scarcity of Game Generation: Digital Game Literacy

Chapter 9 Effects of digital gaming among children and adolescents in Singapore: A summary of research findings

Chapter 10 Is it still King Lear? English teachers and the e-reader phenomenon

Chapter 11 Towards a Web 2.0 TPACK Lesson Design Framework: Applications of a Web 2.0 TPACK survey of Singapore pre-service teachers

Chapter 12 Learning by Doing in the Digital Media Age

Chapter 13 Singapore Youth’s Digital Culture of Informal Learning

This volume brings together conceptualizations and empirical studies that explore the socio-cultural dimension of new media and its implications on learning in the 21st century classroom. The authors articulate their vision of new-media-enhanced learning at a global level. The high-level concept is then re-examined for different degrees of contextualization and localization, for example how a specific form of new media (e-reader) changes specific activities in different cultures. In addition, studies based in Singapore classrooms provide insights as to how these concepts are being transformed and implemented by a co-constructive effort on the part of researchers, teachers and students. Singapore classrooms offer a unique environment to study the theory-practice nexus in that they are high achieving, implicitly grounded in the eastern cultural values and well-equipped with ICT infrastructure. While these studies are arguably the state-of-the-art exemplars that synergize socio-cultural and technological affordances of the current learning environments, they also serve as improvable ideas for further innovations. The interplay between theory and practice lends support to the reciprocal improvements for both. This book contributes to the continuing debate in the field, and will lead to better learning environments in the 21st century.   



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia