• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Media and Chinese Society » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Media and Chinese Society

ISBN-13: 9789811067099 / Angielski / Twarda / 2017 / 290 str.

Ke Xue; Mingyang Yu
New Media and Chinese Society Ke Xue Mingyang Yu 9789811067099 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Media and Chinese Society

ISBN-13: 9789811067099 / Angielski / Twarda / 2017 / 290 str.

Ke Xue; Mingyang Yu
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book focuses on the influence of social media on Chinese society. The book explores four main areas: the challenges and opportunities for Chinese journalism and communications, changes in Chinese economic development, influences and forecasts for Chinese politics, and the impacts on Chinese culture.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Political Science > General
Social Science > Ethnic Studies - Asian Studies
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Communication, Culture and Change in Asia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811067099
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Numer serii:
000792521
Ilość stron:
290
Waga:
5.86 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface.- Part 1: Development of the New Media Industry in China.- Chapter 1. Media Evolution from the Perspective of Scientific and Technological Development (Manli Cheng).- Chapter 2. New Media, Market Competition, and Media Diversity: An Examination of Taiwan’s Terrestrial TV Market from 1986 to 2002 (Shu-Chu Sarrina Li).- Chapter 3. Blue or Red Sea? An Analysis of Chinese Mobile Radio Industry (Laihui Yu).- Part 2: New Media and the Chinese Society.- Chapter 4. Social Media Use, Political Efficacy, and Political Participation in China: The Moderating Role of Need for Orientation (Lu Wei).- Chapter 5. Intermittent Use of Social Media: Facebook and Weibo Use, Their Predictors and Social and Political Implications (Yinjiao Ye).- Chapter 6. New Media’s Impact on China from a Culture Perspective (Yi Xu).- Chapter 7. An Analysis of Moral Coercion in the Context of Media Socialization (Peiren Shao).- Chapter 8. The Changes and Deviations of Political Discourse Employed in Government Communication in the Internet Age (Xiaohong Wang).- Chapter 9. Challenges to China’s Diplomacy in the Context of New Media (Xiaomeng Song).- Part 3: Social Media Usage in Everyday Life.-  Chapter 10. Digital Photography and Memory Practice in Contemporary Chinese Families (Rui Yang).- Chapter 11. WeChat and Distant Family Intergenerational Communication in China: A Study of Online Content Sharing on WeChat (Baohua Zhou).- Chapter 12. A Study on Chinese Mobile Internet Users’ Continuance Intention of Online Brand Community (Yuanbing Deng).- Part 4: Content Production and Consumption in the New Media Era.- Chapter 13. To Stick or to Switch: Understanding Social Reading Apps Continuance by Evidence Collected from Chinese College Students (Wu Li).- Chapter 14. Shaping Music Consumption in China's New Media Era: Use, Exchange, and Identity (Mengyu Luo).- Chapter 15. To Collaborate or Not? A Study of Motivations for Collaborative Knowledge Production in Cyberspace (Jia He).- Chapter 16. A Study on the Effectiveness of We-Media as a Platform for Intercultural Communication (Sun Yanran).- Afterword (Xue Ke).

Professor Ke Xue is the head of Journalism and Communication Department, School of Media & Design and the director of Center for Internet and Social Development at Shanghai Jiao Tong University (SJTU). She obtained her master’s degree in Economics from Fudan University and PhD in Management from Nankai University. Her research interests are in the field of new media, public relations and mobile communication.

Mingyang Yu is a Professor of Marketing in Antai School of management in Shanghai Jiao Tong University. He obtained his bachelor’s degree in Philosophy from Zhejiang University, master’s degree in Economics from Fudan University and PhD in Management from Fudan University. His research interests are in the fields of brand and brand building, brand crisis management, brand innovation and global brand management. 

This book focuses on the influence of social media on Chinese society. The respective chapters present research by top-tier communication scholars from prominent Chinese universities and offer revealing findings on the interplay between media / social media, economics and politics. To that end, both qualitative and quantitative methods based on classical theories of communication and economics are drawn upon. 
The book explores four main areas: the challenges and opportunities for Chinese journalism and communications, changes in Chinese economic development, influences and forecasts for Chinese politics, and the impacts on Chinese culture. As the chapter contributors hail from diverse regions within China and represent three generations of communication scholars, the book offers a comprehensive guide, helping readers understand the impact of social media on China’s development from a broad range of perspectives, and sharing insights on its impacts around the world.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia