• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Media Language » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Media Language

ISBN-13: 9780415283038 / Angielski / Twarda / 2003 / 224 str.

Jean Aitchison; Diana Lewis
New Media Language Jean Aitchison Diana Lewis 9780415283038 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Media Language

ISBN-13: 9780415283038 / Angielski / Twarda / 2003 / 224 str.

Jean Aitchison; Diana Lewis
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

New Media Language brings leading media figures and scholars together to debate the shifting relations between today's media and contemporary language.
From newspapers and television to email, the Internet and text messaging, there are ever increasing media conduits for news. This book investigates how developments in world media have affected, and been affected by, language. Exploring a wide range of topics, from the globalization of communication to the vocabulary of terrorism and the language used in the wake of September 11, New Media Language looks at the important and wide-ranging implications of these changes. From Malcolm Gluck on wine writing, to Naomi Baron on email, the authors provide authoritative and engaging insights into the ways in which language is changing, and in turn, changes us.
With a foreword by Simon Jenkins, New Media Language is essential reading for anyone with an interest in today's complex and expanding media.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415283038
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
224
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
24.08 x 16.15 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Komentarz
Bibliografia

List of contributors, Foreword by Simon Jenkins, Acknowledgements, Introduction, Jean Aitchison and Diana Lewis, I. Modern media discourse, 1. Poles apart: globalisation and the development of news discourse across the 20th century Allan Bell 2. Modern media myths Raymond Snoddy, 3.Globalizing 'communication' Deborah Cameron, 4.The new incivility: threat or promise? Robin Lakoff, 5. Parochialising the Global: language in the British Tabloid Press Martin Conboy; II. Modes of the media 6. Reporting, reportage and literature John Carey, 7. Speaking to Middle England: Radio Four and its listeners, David Hendy, 8. Literacy and the new media: vita brevis, lingua brevis Angela Kesseler and Alexander Bergs, 9. Why email looks like speech: proofreading, pedagogy, and public face Naomi Baron, 10. Online news: a new genre? Diana Lewis; III. Representation and models, 11. Writing wine columns Malcolm Gluck, 12. Rhetoric, bluster and on_line gaffes: The tough life of a White House spin_doctor Alan Partington, 13. Politics is Marriage and Show Business: A View From Recent Taiwanese Political Discourse Jennifer Wei, 14. 'Emotional DIY' and Proper Parenting in Kilroy Nuria Lorenzo-Dus, 15. Language and American 'good taste': Martha Stewart as mass media role model Catherine Evans Davie; IV. The effect of the media on language, 16. Noun phrases in media texts: a quantificational approach Yibin Ni, 17. Economy vs. explicitness: the evolution of increasingly dense nominal styles in newspaper language Douglas Biber, 18. Newspapers and neologisms John Ayto, 19. Reliable authority. Tabloids, film, e-mail, and speech as sources for dictionaries, John Simpson, 20. From Armageddon to War: the vocabulary of terrorism Jean Aitchison, Index

Jean Aitchison, Diana Lewis

Aitchison, Jean After many years lecturing with the University of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia