• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Media: Culture and Image » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Media: Culture and Image

ISBN-13: 9781403989437 / Angielski / Twarda / 2009 / 184 str.

Kelli Fuery
New Media: Culture and Image Fuery, Kelli 9781403989437 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Media: Culture and Image

ISBN-13: 9781403989437 / Angielski / Twarda / 2009 / 184 str.

Kelli Fuery
cena 612,36
(netto: 583,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 594,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Does a new media culture truly exist? This book explores the newness of new media, looking critically at key concepts and theory to show how it digitality affects our lives. Filled with visual examples that explore ideas of interactivity, surveillance and power, it is key reading for students of media and cultural studies.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403989437
Rok wydania:
2009
Wydanie:
2008
Ilość stron:
184
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
21.59 x 14.48 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Glosariusz/słownik

Acknowledgements.- Introduction.- The Discursive Practice of the New.- The Metaphoricity of Interactivity.- Control, Power and Paranoia.- The Digitalisation of the Body.- Pleasure in and of New Media: The Pleasure of the Browsing Image.- New Media: Habitus and Identity.- Notes.- Bibliography.- Index.

KELLI FUERY is Lecturer in Film, Media and Cultural Studies at the University of Newcastle, Australia, and Honorary Associate at the University of Sydney, Australia. She previously taught at Birkbeck College, University of London, UK, and is co-author of 'Visual Culturse and Critical Theory'.

New media is becoming integral to our lives. But for how long can we refer to emerging media as new in this fast-moving digital age? What makes it 'new'? And what problems do interactive media create for us, as cultural beings?

This book investigates the culture and context of new media. Exploring and critiquing debates drawn from media and cultural theory, Fuery clearly explores and defines the concepts of new media and interactivity. With a clear and structured approach, the book questions existing ideas about digital culture and explains the problems that emerging technologies can present to our culture, from issues of surveillance and power to the digitalisation of the body.

In particular, the book includes:
• a variety of perspectives and approaches to the idea of the 'new'
• consideration and evaluation of work from key media theorists, from Foucault to Bourdieu
• relevant and innovative examples that bring the complexities of new media to life
• a glossary for quick reference and explanation of complex concepts

New Media: Culture and Image interrogates the key concepts, models and approaches surrounding the formation and evolution of new media. It will encourage all students of Cultural Studies and Media Studies to question and reconsider their ideas about media and cultural theory.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia