• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election

ISBN-13: 9780415673938 / Angielski / Twarda / 2011 / 144 str.

Thomas J. Johnson; David D. Perlmutter
New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election Thomas J. Johnson David D. Perlmutter 9780415673938 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election

ISBN-13: 9780415673938 / Angielski / Twarda / 2011 / 144 str.

Thomas J. Johnson; David D. Perlmutter
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Some political observers dubbed the 2008 presidential campaign as 'the Facebook Election'. Barack Obama, in particular, employed social media such as blogs, Twitter, Flickr, Digg, YouTube, MySpace and Facebook to run a 'grassroots-style' campaign. The Obama campaign was keenly aware that voters, particularly the young, are not simply consumers of information, but conduits of information as well. They often replaced the professional filter of traditional media with a social one. Social media allowed candidates to do electronically what previously had to be done through shoe leather and phone banks: contact volunteers and donors, and schedule and promote events. The 2008 Election marked a new era where the candidates no longer had complete control over their campaign message. The individual viewer in a campaign crowd with a cell phone can record a candidate's gaffe, post it on YouTube or Flickr and within days millions will be gasping or guffawing. The traditional campaign, with its centralized power and planning, although not dead, now coexists with an unstructured digital democracy. New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election examines the way social media changed how candidates campaigned, how the media covered the election and how voters received information. This book is based on a special issue of Mass Communication & Society.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415673938
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
144
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

‘I especially recommend the article by Regas and Kiousis for use in classroom discussions. In addition, most of the articles in the collection contain interesting methodologicaldiscussions for scholars in the field.’ – Kirsten Mogensen, MedieKultur

1. Introduction: The Facebook Election Thomas J. Johnson and David D. Perlmutter  2. Intermedia Agenda-Setting and Political Activism:MoveOn.org and the 2008 Presidential Election Matthew Ragas and Spiro Kiousis  3. The 2008 Presidential Campaign: Political Cynicism in the age of Facebook, MySpace and YouTube Gary Hanson and Paul Haridakis  4. Did Social Media Really Matter? College Students' Use of Online Media and Political Decision Making in the 2008 Election Matthew Kushin and Masahiro Yamamoto  5. The 2008 Presidential Election, 2.0: A Content Analysis of User-Generated Political Facebook Groups Julia Woolley, Anthony Limperos and Mary Oliver  6. The Writing on the Wall: A Content Analysis of College Students' Facebook Groups for the 2008 Presidential Election Juliana Fernandes, Magda Giurcanu, Kevin Bowers and Jeffrey Neely

Johnson, Thomas J. Johnson is Associate Professor of Journalism at So... więcej >
Perlmutter, David D. DAVID D. PERLMUTTER is Director of the School of J... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia