• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Meanings for Marketing in a New Millennium: Proceedings of the 2001 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Meanings for Marketing in a New Millennium: Proceedings of the 2001 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN-13: 9783319119267 / Angielski / Twarda / 2014 / 302 str.

Melissa Moore; Robert S. Moore
New Meanings for Marketing in a New Millennium: Proceedings of the 2001 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference Moore, Melissa 9783319119267 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Meanings for Marketing in a New Millennium: Proceedings of the 2001 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference

ISBN-13: 9783319119267 / Angielski / Twarda / 2014 / 302 str.

Melissa Moore; Robert S. Moore
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.This volume includes the full proceedings from the 2001 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in San Diego, California, entitled New Meaning for Marketing in a New Millennium.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academ
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319119267
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2015
Numer serii:
000766227
Ilość stron:
302
Waga:
9.93 kg
Wymiary:
27.9 x 21.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Marketing Education.- Teenage Purchasing Behavior.- Gaining an Edge in Marketing Strategy.- Exploring Retail Customer Behaviors.- Marketplace Behaviors.- Contemporary Issues in Channel Management.- Topics in Advertising Research.- Emerging Perspectives in Environmental Marketing.- Identity and Consumer Behavior.- Pricing Issues for the 21st Century.- Branding and TV Advertising.- Advertising and Promotion.- Current Issues in Marketing Ethics Research: Customer and Company Strategic Issues.- Conflict and Collaboration: Greenpeace and the Corporate World.- Multicultural Purchasing Behavior.- Consumer Behavior, Retailing, and the Internet.- Consumer Decision-Making Processes.- Marketing Management.- Fine tuning Retailer-Supplier Interactions.- Branding and Perception.- Export Marketing.- Perspectives on Salesperson Effectiveness and Commitment.- Consumer Behavior Theory.- Marketing Issues for the Future.- Current Issues in Marketing Ethics Research: International Dimensions.- Business-to-Business Marketing Trends.- Outstanding Marketing Teacher Program.- Current Topics in Services.- Emerging Issues in Internet Marketing and Consumer Behavior.- Contemporary Issues in Sports Marketing.- Research Methods.- Current Issues in Modeling and Measurement.- Influences on Service Customers’ Intentions: The Physical Environment, Satisfaction, and Value.

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

This volume includes the full proceedings from the 2001 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in San Diego, California, entitled New Meaning for Marketing in a New Millennium.

​



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia