• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Learning

ISBN-13: 9780792362968 / Angielski / Twarda / 2000 / 280 str.

Robert-Jan Simons; Jos Van Der Linden; Tom Duffy
New Learning Robert-Jan Simons Jos Va Tom Duffy 9780792362968 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Learning

ISBN-13: 9780792362968 / Angielski / Twarda / 2000 / 280 str.

Robert-Jan Simons; Jos Van Der Linden; Tom Duffy
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The book you are now reading aims to bring together research and theory on "new learning, "which is te term used to refer to the new learning outcomes, new kinds of learning processes, and new instructional methods both wanted by society and currently stressed in psychological and educational theory. Many people keep asking about new learning. Is it really a new way of learning? Are there really new learning outcomes? Is this current fad really different from the other kinds of learning propagated by such traditional school innovators as Montessori, Dewey, Steiner, or Freinet? Of course, there are some similarities between the attention now being paid to new ways of learning and new learning outcomes and previous efforts. We believe, however, that at least three important differences exist. First, there is much more attention to the role of active, independent, and self-directed learning than before. Many more schools and teachers are involved in such efforts than in the twenties or the sixties, for example. Many governments are stimulating active ways to learn. Employers and employee organizations are for various reasons now in favor of active learning in school and on the job. This is clearly related to increased recognition of the importance of and need for life-long learning and what are now called learning organizations as a result of rapidly changing societies and economies."

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > Learning Styles
Education > Educational Psychology
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792362968
Rok wydania:
2000
Wydanie:
2000
Ilość stron:
280
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
24.0 x 16.4 x 2.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. New Learning: Three Ways to Learn in a New Balance; R.J. Simons, et al. Part 1: New Learning, Technologies and Assessment. 2. Active Learning: Self-directed Learning and Independent Work; B. van Hout-Wolters, et al. 3. Collaborative Learning; J. van der Linden, et al. 4. New Technologies; G. Kanselaar, et al. 5. Assessing Active Self-Directed Learning; B. van Hout-Wolters. 6. Valid Classroom Assessment of Complex Skills; K. Stokking, M. Voeten. Part 2: Domain-Related Issues of New Learning. 7. New Learning in Science and Technology; J. van der Sanden, et al. 8. New Learning in Social Studies; G. ten Dam, et al. 9. Writing and Learning to Write: A Double Challenge; G. Rijlaarsdam, M. Couzijn. 10. A Social Perspective on New Learning; T. Mooij, et al. Part 3: New Instruction, Teaching and Teacher Education. 11. Process-Oriented Teaching; J. Vermunt, L. Verschaffel. 12. Teaching for Active Learning; M. Brekelmans, et al. 13. New Learning in Teacher Education; F. Korthagen, et al. 14. The Professional Development of Teachers; D. Beijaard, et al. Subject Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia