• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing

ISBN-13: 9780415628891 / Angielski / Twarda / 2012 / 200 str.

Roger Bennett; Finola Kerrigan; Daragh O'Reilly
New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing Roger Bennett Finola Kerrigan Daragh O'Reilly 9780415628891 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing

ISBN-13: 9780415628891 / Angielski / Twarda / 2012 / 200 str.

Roger Bennett; Finola Kerrigan; Daragh O'Reilly
cena 439,85 zł
(netto: 418,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 428,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Arts, heritage, non-profit and social marketing today comprise key components of the contemporary marketing management scene. Governments, charities and voluntary sector organisations throughout the world are increasingly involved in the development of marketing campaigns, and more and more of these organisations are likely to be at the cutting edge of the application of the very latest marketing methods. Research in the arts, heritage, non-profit and social marketing fields is intellectually rigorous, relevant for user communities, and has a great deal to offer to marketing theory as well as to promotional practice. This book presents a collection of stimulating articles that report some of the freshest and most innovative research and thinking in the authors' specialist domains.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Marketing Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415628891
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000448937
Ilość stron:
200
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
24.6x17.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction Roger Bennett, Finola Kerrigan and Daragh O’Reilly  2. ‘Don’t forget to say thank you’: The effect of an acknowledgement on donor relationships Altaf Merchant, John B. Ford and Adrian Sargeant  3. The emotional dimension of organisational work when cultural sponsorship relationships are dissolved Annmarie Ryan and Keith Blois  4. Persuading young consumers to make healthy nutritional decisions Ross Brennan, Stephan Dahl and Lynne Eagle  5. Dangling conversations: Web-forum use by a symphony orchestra’s audience members Terry O’Sullivan  6. The symbolic consumption of music Gretchen Larsen, Rob Lawson and Sarah Todd  7. A journey to the authentic: Museum visitors and their negotiation of the inauthentic Anne-Marie Hede and Maree Thyne  8. ‘Where do you want to go today?’ An analysis of family group decisions to visit museums Kai-Lin Wu, Kirsten Holmes and John Tribe  9. Involvement, Tate, and me Alix Slater and Kate Armstrong  10. Discovering ‘Experience-ables’: Socially including visually impaired people in art museums Dirk vom Lehn

Roger Bennett is a professor of marketing and the director of the Centre for Research in Marketing at London Metropolitan Business School, UK. Finola Kerrigan is a lecturer in marketing at King’s College London, UK. She has published her work on arts marketing in a number of journals and scholarly books. She is chair of the Academy of Marketing’s Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing Special Interest Group. Daragh O’Reilly is a lecturer in marketing at the University of Sheffield’s Management School, in the UK.His work has appeared in a wide range of academic journals including the Journal of Marketing Management and Marketing Theory.

Bennett, Roger Roger Bennett is the co-author of Bar Mitzvah Disc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia