• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Directions in Educational Leadership Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Directions in Educational Leadership Theory

ISBN-13: 9781138648883 / Angielski / Twarda / 2016 / 118 str.

Scott Eacott;Colin Evers;¬Abar
New Directions in Educational Leadership Theory Scott Eacott Colin Evers  9781138648883 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Directions in Educational Leadership Theory

ISBN-13: 9781138648883 / Angielski / Twarda / 2016 / 118 str.

Scott Eacott;Colin Evers;¬Abar
cena 682,89 zł
(netto: 650,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Educational leadership has a rich history of epistemological debate. From the Theory Movement " "of the 1950-1960s, through to Greenfield s critique of logical empiricism in the 1970s, the emergence of Bates and Foster s Critical Theory of educational administration in the 1980s, and Evers and Lakomski s naturalistic coherentism from1990 to the present time, debates about ways of knowing, doing, and being in the social world have been central to advancing scholarship. However, since the publication of Evers and Lakomski s work, questions of the epistemological preliminaries of research have become somewhat marginalised. This is not to suggest that such discussions are not taking place, but rather that they have been sporadic and piecemeal.

In "New Directions in Educational Leadership Theory," the contributors sketch possible alternatives for advancing scholarship in educational leadership. The coherence of this volume comes not from the adoption of a single theoretical lens, but rather from its engagement with epistemology, ontology, and methodology. The choice of the plural alternatives is deliberate, and its use is to evoke the message that there is more than one way to advance knowledge. The approaches adopted across this collection offer fruitful directions for the field and hopefully will stimulate substantive dialogue and debate in the interest of advancing knowledge. This book was originally published as a special issue of "Educational Philosophy and Theory. ""

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Educational Philosophy and Theory
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138648883
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000772523
Ilość stron:
118
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
24.89 x 17.78 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction – New Frontiers in Educational Leadership, Management and Administration Theory  1. Problematising the Intellectual Gaze of the Educational Administration Scholar  2. Toward an Ontology of Practices in Educational Administration: Theoretical implications for research and practice  3. Practice Theory: Viewing leadership as leading   4. Thematic Approach to Theoretical Speculations in the Field of Educational Administration  5. Advocating a Post-structuralist Politics for Educational Leadership  6. Leadership in a Performative Context: A framework for decision-making  7. Naturalism and Educational Administration: New directions

Scott Eacott is Senior Lecturer, and Director of the Office of Educational Leadership, in the School of Education at the University of New South Wales, Sydney, Australia, and Adjunct Professor in the Department of Educational Administration at the University of Saskatchewan, Saskatoon, Canada. Colin W. Evers is Professor of Educational Leadership in the School of Education at the University of New South Wales, Sydney, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia