• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Developments in Online Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Developments in Online Marketing

ISBN-13: 9780415628877 / Angielski / Twarda / 2012 / 210 str.

Stephen Tagg; Alan Stevenson; Tiziano Vescovi
New Developments in Online Marketing Stephen Tagg Alan Stevenson Tiziano Vescovi 9780415628877 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Developments in Online Marketing

ISBN-13: 9780415628877 / Angielski / Twarda / 2012 / 210 str.

Stephen Tagg; Alan Stevenson; Tiziano Vescovi
cena 853,61 zł
(netto: 812,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

There can be little doubt about the profound impact that the Internet has had on all aspects of business over the past decade. Indeed, it is now widely accepted that we have entered a new and even more revolutionary phase in the development of the Net as a global marketing and communications platform; a phase characterised by information 'pull, rather than 'push, user-generated content, openness, sharing, collaboration, interaction, communities, and social networking. New generation Web-based communities and hosted applications are beginning to have a major impact on customer behaviour across a diverse range of industries. These new applications represent a fundamental change in the way people use the Internet, their online expectations, and experiences. From a marketing perspective, the most distinctive feature is not the technology involved but rather the growth of a new global culture - a 'Net generation, culture based on decentralised authority rather than hierarchy and control, online socialising and collaboration, user-generated and distributed content, open communications, peer-to-peer sharing, and global participation.Success in this new online environment, characterised by people and network empowerment, requires new 'mindsets, and innovative approaches to marketing, customer, and network relationships. This book makes a valuable contribution to the field by examining recent and future developments in online marketing, including the revolutionary impact of new media. Chapters cover a wide range of topics, including: information exchange on bulletin board systems and in online consumer portals; Web 2.0 and 'New-Wave Globals; online tribal marketing; co-creation; industry impact; privacy issues; online advertising effectiveness; and practitioner prognostics for the future of online marketing. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Marketing Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415628877
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000448937
Ilość stron:
210
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction Stephen Tagg, Alan Stevenson and Tiziano Vescovi  2. Applying organisational capability models to assess the maturity of digital-marketing governance Dave Chaffey  3. Social contagion effects in experiential information exchange on bulletin board systems Lei Huang  4. ‘New-wave’ global firms: Web 2.0 and SME internationalisation Jim Bell and Sharon Loane  5. Why do people read reviews posted on consumer-opinion portals? Jamie Burton and Marwan Khammash  6. Counter-brand and alter-brand communities: the impact of Web 2.0 on tribal marketing approaches Bernard Cova and Tim White  7. Tribal mattering spaces: Social-networking sites, celebrity affiliations, and tribal innovations Kathy Hamilton and Paul Hewer  8. ‘It’s Mine!’ – Participation and ownership within virtual co-creation environments Tracy Harwood and Tony Garry  9. Interaction of regional news-media production and consumption through the social space Finola Kerrigan and Gary Graham  10. Consumer-managed profiling: a contemporary interpretation of privacy in buyer–seller interactions Alexander E. Reppel and Isabelle Szmigin  11. Effectiveness of online advertising channels: a price-level-dependent analysis Andrea Spilker-Attig and Malte Brettel  12. Practitioner prognostications on the future of online marketing Michael J. Valos, Michael T. Ewing and Irene H. Powell

Stephen Tagg is Reader in Marketing in the Department of Marketing at the University of Strathclyde, UK. Alan Stevenson is Director of AS Business Solutions Ltd and a Visiting Lecturer at the University of Strathclyde, UK. Tiziano Vescovi is Professor of Marketing and Vice Dean of the Faculty of Economics at Ca’ Foscari University, Venice, Italy, and Director of the Master in International Marketing and Communication programme.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia