• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective

ISBN-13: 9788847028371 / Angielski / Miękka / 2012 / 215 str.

Lino Cinquini;Alberto Di Minin;Riccardo Varaldo
New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective Lino Cinquini, Alberto Di Minin, Riccardo Varaldo 9788847028371 Springer Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective

ISBN-13: 9788847028371 / Angielski / Miękka / 2012 / 215 str.

Lino Cinquini;Alberto Di Minin;Riccardo Varaldo
cena 181,55 zł
(netto: 172,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A valuable interdisciplinary perspective on business models related to the 'service science' that underpins service sector industries, this updated second edition deploys theoretical analysis and exemplar case studies to explore the notion of 'concreteness'.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Service
Technology & Engineering > General
Computers > Electronic Commerce (see also headings under Business & Economics - E-Comme
Wydawca:
Springer Verlag
Seria wydawnicza:
SxI - Springer for Innovation / SxI - Springer per l'Innova
Język:
Angielski
ISBN-13:
9788847028371
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2013
Numer serii:
000420490
Ilość stron:
215
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction.- PART 1: THE FUNDAMENTAL OF SERVICE SCIENCE.- 1 Service Science: on reflection.- 2 Product servitization.- 3 Business model innovation paths.- 4 The transformation of the business model: business modelling.- 5 The user-led innovation. The final users involvement in value co-creation in services industries.- 6 Models of performance and value measurement in service system.- PART 2: INNOVATIVE EXPERIENCES IN SERVICE MANAGEMENT MODELS.- 7 ICTs as a condition and as an enabling driver of Service Science in Italy.- 8 The challenge of healthcare services: between process standardization and service customization.- 9 Home healthcare services: an educative case for the development of a “service-dominant-logic” approach in the marketing of high tech services.- 10 The management and governance of new service models in the environmental and energy sectors.

The contemporary economic landscape features the prevalence of the service sector in economic systems, the pervasive servitisation of manufacturing, innovations in traditional business models and new value creation models, thanks to the new possibilities offered by the web, ICT and other enabling technologies. In this evolving context, this book provides qualified contributions on the topic of service science from a managerial perspective. A multidisciplinary perspective is adopted, dealing with both the structural–technological and dynamic–relational aspects of managing complexity. In addressing the contribution that service science can make to business value creation, this book covers relevant issues such as product servitisation, business modelling, value cocreation with customers, performance measures and the role of ICT. It also presents some innovative experiences of management models in service organisations operating in the environmental, energy and health-care sectors. This book aims to enhance the value of the results of research intertwined with the development of a new training curriculum started four years ago at the Scuola Superiore Sant'Anna of Pisa (Italy) with the evolution of the "Master in Management of Innovation" into the new "Master in Management, Innovation and Service Engineering" (MAINS).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia