ISBN-13: 9788393048366 / Polski / broszurowa / 2014 / 342 str.
Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 3Spis prac:Emilia Bagińska: Brak mowy u dziecka o nieustalonej etiologii.Justyna Bilińska: Studium przypadku chłopca z zespołem ataksja-teleangiektazja.Karolina Borczak: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Angelmana.Izabela Czaplicka: Dysartria starta czy opóźniony rozwój mowy? Studium przypadku.Katarzyna Czechowicz-Gołaszewska: Opóźniony rozwój mowy jako następstwo deprywacji środowiskowej studium przypadku.Katarzyna Dziurkowska: Studium przypadku dziewczynki z dysartrią po wypadku komunikacyjnym.Magdalena Fijałkowska: Opóźniony rozwój mowy czynnej u dziecka z obciążonym okresem I trymestru ciąży.Anna Gajewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy i procesów integracji sensorycznej.Olga Jakubiel: Neurologopedyczne studium przypadku 20-letniej pacjentki jąkającej się.Dorota Jasińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Arnolda-Chiariego.Aleksandra Kaczyńska: Studium przypadku chłopca z dysartrią mieszaną ataktyczno-wiotką.Iwona Kamińska: Opóźniony rozwój kompetencji komunikacyjnych i mowy u dziecka z zespołem mikrodelecji 22q11.2. Studium przypadku.Dominika Kościelniak: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.Aneta Kotomska-Jachna: Studium przypadku chorej z afazją czuciową Wernickego.Małgorzata Krzemińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Williamsa.Dorota Lachowicz-Piędziejewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy.Daria Lepa: Studium przypadku dziecka z deficytami rozwojowymi. Obserwacja rozwoju mowy.Joanna Ławicka: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą w zespole genetycznym.Maria Malara-Adach: Studium przypadku dziecka z zespołem Pradera-Williego.Paulina Naruszewicz: Diagnoza logopedyczna i propozycja wspomagania rozwoju niemowlęcia z obciążonym okresem ciążowo-okołoporodowym studium przypadku.Katarzyna Oulmokhtar: Studium przypadku dziecka z dysartrią mieszaną.Ewelina Pałasz-Urlich: Studium przypadku dziecka z zespołem Nijmegen.Ilona Prządka-Bawej: Studium przypadku chorej z ataksją móżdżkowo-rdzeniową typu 1 (SCA1).Anna Raczyńska: Studium przypadku dziecka z zespołem kociego krzyku (Cri du Chat syndrome).Katarzyna Rusek: Studium przypadku dziecka z niezdiagnozowanym zespołem genetycznym.Jolanta Rynkowska: Studium przypadku chłopca z dysartrią startą.Iwona Rzymowska: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Axenfelda-Riegera.Anna Stępkowska: Wczesna interwencja logopedyczna u wcześniaków z ciąży trojaczej studium przypadku.Irena Surdej: Studium przypadku dziecka z całkowitym rozszczepem podniebienia (syndrom Pierre-Robin).Agnieszka Węgier: Poziom rozwoju mowy u dziecka z niedosłuchem uwarunkowanym genetycznie. Studium przypadku.Jagoda Wielgosz: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Downa.Marta Wilczopolska: Poziom rozwoju mowy chłopca z zespołem Dandyego-Walkera.Iwona Wojcieszuk: Stymulacja logopedyczna wyrównująca wczesne deficyty rozwojowe.Malwina Zawieja: Zaburzenia rozwoju mowy i kompetencji komunikacyjnych u dziecka ze zdiagnozowanym całościowym zaburzeniem rozwoju pod postacią autyzmu wczesnodziecięcego.
Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 3Spis prac:Emilia Bagińska: Brak mowy u dziecka o nieustalonej etiologii.Justyna Bilińska: Studium przypadku chłopca z zespołem ataksja-teleangiektazja.Karolina Borczak: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Angelmana.Izabela Czaplicka: Dysartria starta czy opóźniony rozwój mowy? Studium przypadku.Katarzyna Czechowicz-Gołaszewska: Opóźniony rozwój mowy jako następstwo deprywacji środowiskowej studium przypadku.Katarzyna Dziurkowska: Studium przypadku dziewczynki z dysartrią po wypadku komunikacyjnym.Magdalena Fijałkowska: Opóźniony rozwój mowy czynnej u dziecka z obciążonym okresem I trymestru ciąży.Anna Gajewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy i procesów integracji sensorycznej.Olga Jakubiel: Neurologopedyczne studium przypadku 20-letniej pacjentki jąkającej się.Dorota Jasińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Arnolda-Chiariego.Aleksandra Kaczyńska: Studium przypadku chłopca z dysartrią mieszaną ataktyczno-wiotką.Iwona Kamińska: Opóźniony rozwój kompetencji komunikacyjnych i mowy u dziecka z zespołem mikrodelecji 22q11.2. Studium przypadku.Dominika Kościelniak: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.Aneta Kotomska-Jachna: Studium przypadku chorej z afazją czuciową Wernickego.Małgorzata Krzemińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Williamsa.Dorota Lachowicz-Piędziejewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy.Daria Lepa: Studium przypadku dziecka z deficytami rozwojowymi. Obserwacja rozwoju mowy.Joanna Ławicka: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą w zespole genetycznym.Maria Malara-Adach: Studium przypadku dziecka z zespołem Pradera-Williego.Paulina Naruszewicz: Diagnoza logopedyczna i propozycja wspomagania rozwoju niemowlęcia z obciążonym okresem ciążowo-okołoporodowym studium przypadku.Katarzyna Oulmokhtar: Studium przypadku dziecka z dysartrią mieszaną.Ewelina Pałasz-Urlich: Studium przypadku dziecka z zespołem Nijmegen.Ilona Prządka-Bawej: Studium przypadku chorej z ataksją móżdżkowo-rdzeniową typu 1 (SCA1).Anna Raczyńska: Studium przypadku dziecka z zespołem kociego krzyku (Cri du Chat syndrome).Katarzyna Rusek: Studium przypadku dziecka z niezdiagnozowanym zespołem genetycznym.Jolanta Rynkowska: Studium przypadku chłopca z dysartrią startą.Iwona Rzymowska: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Axenfelda-Riegera.Anna Stępkowska: Wczesna interwencja logopedyczna u wcześniaków z ciąży trojaczej studium przypadku.Irena Surdej: Studium przypadku dziecka z całkowitym rozszczepem podniebienia (syndrom Pierre-Robin).Agnieszka Węgier: Poziom rozwoju mowy u dziecka z niedosłuchem uwarunkowanym genetycznie. Studium przypadku.Jagoda Wielgosz: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Downa.Marta Wilczopolska: Poziom rozwoju mowy chłopca z zespołem Dandyego-Walkera.Iwona Wojcieszuk: Stymulacja logopedyczna wyrównująca wczesne deficyty rozwojowe.Malwina Zawieja: Zaburzenia rozwoju mowy i kompetencji komunikacyjnych u dziecka ze zdiagnozowanym całościowym zaburzeniem rozwoju pod postacią autyzmu wczesnodziecięcego.