• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability

ISBN-13: 9780749478889 / Angielski / Miękka / 2017 / 264 str.

Darren Bridger
Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability Darren Bridger 9780749478889 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability

ISBN-13: 9780749478889 / Angielski / Miękka / 2017 / 264 str.

Darren Bridger
cena 137,73
(netto: 131,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,51
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Today, businesses of all sizes generate a great deal of creative graphic media and content, including websites, presentations, videos and social media posts. Most big companies, including Procter & Gamble, Coca-Cola, Tesco and Google, now use neuroscience research and theories to optimise their digital content. Neuro Design opens up this new world of neuromarketing design theories and recommendations, and describes insights from the growing field of neuroaesthetics that will enable readers to enhance customer engagement with their website and boost profitability. Online resources include web links to inspiring reading, and further website resources.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Computers > Internet - Web Design
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749478889
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
264
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.3 x 15.6 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"A super, easy-to-read book demystifying the world of neuro design, addressing the balance between the role of human creativity and that of neuroscience in modern design. If you think neuro design is about creating bland designs by deconstructing beauty, you need to read this book. It's not about that at all. Darren Bridger introduces all the major themes, key methods and tools underlying the science in engaging, manageable chunks. Any book that explains the allure of memes has to get five stars from me." Jamie Croggon, Design Director, SharkNinja

  • Section - 01: What is Neuro Design?;
  • Section - 02: Neuroaesthetics;
  • Section - 03: Processing Fluency;
  • Section - 04: How First Impressions Work;
  • Section - 05: Multisensory and Emotional Design;
  • Section - 06: Visual Saliency Maps;
  • Section - 07: Visual Persuasion and Behavioural Economics;
  • Section - 08: Designing for Screens;
  • Section - 09: Viral Designs;
  • Section - 10: Designing Presentation Slides;
  • Section - 11: Conducting Neuro Design Research;
  • Section - 12: Conclusion;

Darren Bridger works as a consultant to designers and marketers, advising on using and analysing data that tap into consumers' non-conscious thinking and motivations. He was one of the original pioneers of the Consumer Neuroscience industry, helping to pioneer two of the first companies in the field then joining the world's largest agency, Neurofocus (now part of the Nielsen company), as its second employee outside of the US. He currently works as head of insights at NeuroStrata.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia