• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Netnography Unlimited: Understanding Technoculture using Qualitative Social Media Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Netnography Unlimited: Understanding Technoculture using Qualitative Social Media Research

ISBN-13: 9780367425654 / Angielski / Miękka / 2020 / 326 str.

Robert V. Kozinets; Rossella Gambetti
Netnography Unlimited: Understanding Technoculture using Qualitative Social Media Research Kozinets, Robert V. 9780367425654 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Netnography Unlimited: Understanding Technoculture using Qualitative Social Media Research

ISBN-13: 9780367425654 / Angielski / Miękka / 2020 / 326 str.

Robert V. Kozinets; Rossella Gambetti
cena 243,84
(netto: 232,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Netnography has become an essential tool for qualitative research in the dynamic, complex, and conflicted worlds of contemporary technoculture.  In this volume, thirty-two researchers present nineteen chapters that examine how they have adapted netnography and what those changes can teach us.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Business & Economics > Research & Development
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367425654
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
326
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Section 1. Netnography mobilized. 1. Netnography today: a call to evolve, embrace, energize, and electrify (Robert V. Kozinets). 2. Netnography to uncover cryptomarkets (Alexia Maddox). 3. Netnography to explore gambling practices: situating and advancing discourse and method (Killian O’Leary). 4. In the public interest: netnography to impel policy and regulatory change (Robert V. Kozinets, Rossella Gambetti, Ulrike Gretzel, Maribel Suarez and Caroline Renzulli). Section 2. Netnography territorialized. 5. Netnography in the healthcare and nursing sector (Martin Salzmann-Erikson and Henrik Eriksson). 6. Netnography in a military context: ethical considerations (Donna Schuman, Donald Schuman, Natalie Pope and Amy Johnson). 7. Political netnography: a method for the study of power and ideology in social media (Dino Villegas). 8. Netnography in public relations (Margalit Toledano). 9. Netnography in tourism beyond Web 2.0: a critical assessment (Rokhshad Tavakoli and Paolo Mura). Section 3. Netnography industrialized. 10. Netnography applied: five key lessons learned from sixteen years of field experience (Michael Bartl and Constance Casper). 11. Netnography in the banking sector (José-Serafin Clemente-Ricolfe and Roberto Cervelló Royo). 12. The best of both worlds: methodological insights on combining human and AI labor in netnography (Anna Marchuk, Stefan Biel, Volker Bilgram and Signe Worning Løgstrup Jensen). 13. Global beautyscapes: an innovation-centered netnography of Chinese skin care and cosmetics consumers (Rossella Gambetti, Robert V. Kozinets, Ulrike Gretzel, Pierfranco Accardo and Luisella Bovera). Section 4. Netnography humanized. 14. Auto-netnography in education: unfettered and unshackled (Elizabeth Howard). 15. Getting up, close and personal with influencers: the promises and pitfalls of intimate netnography (Anthony Patterson and Rachel Ashman). Section 5 - Netnography theorized. 16. Netnography in human and non-human networked sociality (Sarah Quinton and Nina Reynolds). 17. Online ethnography and social phenomena on the move: time construction in netnography and mobile ethnography (Birgit Muskat). 18. Netnography in live video streaming (Yi-Sheng Wang). 19. Netnography, digital habitus, and technocultural capital (Rossella Gambetti).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia