• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Natural Science Education, Indigenous Knowledge, and Sustainable Development in Rural and Urban Schools in Kenya : Toward Critical Postcolonial Curriculum Policies and Practices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Natural Science Education, Indigenous Knowledge, and Sustainable Development in Rural and Urban Schools in Kenya : Toward Critical Postcolonial Curriculum Policies and Practices

ISBN-13: 9789462095403 / Angielski / Miękka / 2014 / 176 str.

Darren M. O'Hern; Yoshiko Nozaki
Natural Science Education, Indigenous Knowledge, and Sustainable Development in Rural and Urban Schools in Kenya : Toward Critical Postcolonial Curriculum Policies and Practices Darren M. O'Hern Yoshiko Nozaki 9789462095403 Sense Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Natural Science Education, Indigenous Knowledge, and Sustainable Development in Rural and Urban Schools in Kenya : Toward Critical Postcolonial Curriculum Policies and Practices

ISBN-13: 9789462095403 / Angielski / Miękka / 2014 / 176 str.

Darren M. O'Hern; Yoshiko Nozaki
cena 93,70
(netto: 89,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 89,87
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Through a multi-sited qualitative study of three Kenyan secondary schools in rural Taita Hills and urban Nairobi, the volume explores the ways the dichotomy between "Western" and "indigenous" knowledge operates in Kenyan education. In particular, it examines views on natural sciences expressed by the students, teachers, the states curricula documents, and schools exam-oriented pedagogical approaches. OHern and Nozaki question state and local education policies and practices as they relate to natural science subjects such as agriculture, biology, and geography and their dismissal of indigenous knowledge about environment, nature, and sustainable development. They suggest the need to develop critical postcolonial curriculum policies and practices of science education to overcome knowledge-oriented binaries, emphasize sustainable development, and address the problems of inequality, the center and periphery divide, and social, cultural, and environmental injustices in Kenya and, by implication, elsewhere."In an era of environmental crisis and devastation, education that supports sustainability and survival of our planet is needed. Within a broader sociopolitical context of post-colonialism and globalization, this volume points out possibilities and challenges to achieve such an education. The authors propose a critical, postcolonial approach that acknowledges the contextual and situational production of all knowledge, and that de-dichotomizes indigenous from Western scientific knowledge." Eric (Rico) Gutstein, Professor, Curriculum and Instruction, University of Illinois at Chicago (USA)

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Science > Study & Teaching
Wydawca:
Sense Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789462095403
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
176
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Nozaki, Yoshiko Yoshiko Nozaki is Assistant Professor of Education... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia