• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nation of Rebels: Why Counterculture Became Consumer Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2061955]
• Literatura piękna
 [1413136]

  więcej...
• Turystyka
 [64459]
• Informatyka
 [134907]
• Komiksy
 [24486]
• Encyklopedie
 [22442]
• Dziecięca
 [460906]
• Hobby
 [93053]
• AudioBooki
 [6817]
• Literatura faktu
 [209725]
• Muzyka CD
 [7362]
• Słowniki
 [2081]
• Inne
 [493990]
• Kalendarze
 [368]
• Podręczniki
 [91260]
• Poradniki
 [412125]
• Religia
 [390058]
• Czasopisma
 [497]
• Sport
 [51206]
• Sztuka
 [176555]
• CD, DVD, Video
 [767]
• Technologie
 [141734]
• Zdrowie
 [78703]
• Książkowe Klimaty
 [60]
• Puzzle, gry
 [2359]
• Large Print
 [22093]
Kategorie szczegółowe BISAC

Nation of Rebels: Why Counterculture Became Consumer Culture

ISBN-13: 9780060745868 / Angielski / Miękka / 2004 / 368 str.

Joseph Heath; Andrew Potter
Nation of Rebels: Why Counterculture Became Consumer Culture Joseph Heath Andrew Potter 9780060745868 HarperCollins Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

    

Nation of Rebels: Why Counterculture Became Consumer Culture

ISBN-13: 9780060745868 / Angielski / Miękka / 2004 / 368 str.

Joseph Heath; Andrew Potter
cena 70,98 zł
(netto: 67,60 VAT:  5%)
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.

Darmowa dostawa!

In this wide-ranging and perceptive work of cultural criticism, Joseph Heath and Andrew Potter shatter the most important myth that dominates much of radical political, economic, and cultural thinking. The idea of a counterculture -- a world outside of the consumer-dominated world that encompasses us -- pervades everything from the antiglobalization movement to feminism and environmentalism. And the idea that mocking or simply hoping the "system" will collapse, the authors argue, is not only counterproductive but has helped to create the very consumer society radicals oppose.In a lively blend of pop culture, history, and philosophical analysis, Heath and Potter offer a startlingly clear picture of what a concern for social justice might look like without the confusion of the counterculture obsession with being different.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
HarperCollins Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780060745868
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
368
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
20.57 x 13.46 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Heath, Joseph JOSEPH HEATH is the director of the Centre for Eth... więcej >
Potter, Andrew Andrew Potter is the coauthor of the international... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl
Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl
Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2022 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2021 DolnySlask.com Agencja Internetowa
Wtyczki do przeglądarki Firefox i IE:
Autor | ISBN13 | Tytuł
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia